Range Rover Sport Revere London: 410 koní pro drsný offrad

Laděním luxusních vozů se zabývá řada firem zejména ve Velké Británii, za příklad poslouží renomovaný Project Kahn. Z Albionu přichází nyní také nová společnost Revere London, jež se pokusí na trhu etablovat svoují svéráznou úpravou Range Roveru. Opatřila jej novými nárazníky, díky kterým mohutný vůz působí nižším dojmem, nebo novou, dvoudílnou maskou chladiče vycházející z britských tradic. Na výběr je řada exteriérových doplňků včetně několika druhů dveřních klik, které však za další příplatek mohou z povrchu zcela zmizet.

U Revere London se však s optickými úpravami nespokojili. Nabízí i modifikace motorů, zvláště s ohledem na program ECU a výfukový trakt, takže nejvýkonnější, kompresorem přeplňované provedení 4,2 l V8 Supercharged může dosahovat výkonu až 410 koní (305 kW). Další modifikace závěsů kol a brzd (ty využívají výkonných komponentů Brembo) zajistí, že za volantem zažijete na silnici větší legraci než ve voze standardního provedení. Ani interiér Range Roveru se nevyhnul zásahům. Najdeme zde čalounění prvotřídní kůží, škálu audiovizuálních systémů nebo volant potažený Alcantrou.

Cena celého paketu úprav začíná v přepočtu na 120 000 Kč, ale úpravce jistě rád realizuje i větší či menší úpravu přesně dle vašich představ.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Range Rover Sport Revere London
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků