Range Rover Sport: decentní změny pro rok 2013

Motoristický svět pomalu očekává příchod nové generace vlajkové lodi automobilky Land Rover. Nový  Range Rover by se měl představit už na podzim. Jeho menší sourozenec Range Rover Sport se sice nepředstaví v nové generaci, ale také v tomto případě se dočkáme určitých změn, i když jde o změny stoprocentně kosmetické.

SUV | Design | Land Rover

Land Rover: jak by mohla vypadat nová generace Range Rover

Nabídka pro rok 2013 se rozroste o pět nových laků karoserie, zákazníci se mohou těšit také na nový design litých kol a především ve spojení s provedením Supercharged dostanete v rámci standardní výbavy brzdy Brembo s červeně lakovanými brzdnými třmeny. Do interiéru se nastěhovaly nové barevné kombinace, na přání pak bude možné získat také trochu toho „karbonu“. Mezi příplatkové prvky přichází nový vrcholný audiosystém Harman Kardon Logic s maximálním výkonem 825 W a sedmnácti reproduktory.

Testy | SUV | Land Rover

Test: Range Rover Sport SDV6 - ZF v hlavní roli

Co se týká motorů, vše zůstane při starém. Základem je (a bude) naftový šestiválec naladěný na 211 koní a 520 Nm, případně lze pořídit silnější verzi s maximem 256 koní a 600 Nm. Kde to předpisy nevyžadují, tam zákazníci mohou koupit také původní třílitrový šestiválec (245 k) kombinovaný se šestistupňovou automatickou převodovkou, který plní pouze limity Euro 4. Benzinová část obsahuje atmosféricky plněný pětilitrový osmiválec a na vrcholu pak stojí přeplňovaná verze Supercharged s parametry 510 k a 625 Nm. 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků