Range Rover se třemi edicemi k 10. jubileu

Stávající Range Rover je letos ve výrobě již 10. rok. A u Land Roveru usoudili, že bude vhodné oslavit to.

Zná to snad každý z nás: je třeba využít každého důvodu k oslavě. Vloni například Land Rover slavil 40. narozeniny své prestižní značky sérií Range Rover Autobiography Ultimate Edition, nyní však došlo na Range Rover stávající generace, která se v podstatě vyrábí již od roku 2002. K tomuto výročí přichází trojice nových omezených sérií.

Range Rover v nové sérii Autobiography Edition

Ta první nese jméno Westminster Edition a vyznačuje se „ušlechtilou maskou“, matově stříbřitými doplňky a dvacetipalcovými litými ráfky specifického designu. Uvnitř si všimneme hliníkových pedálů, prosvětlených prahových lišt, leskle černých obkladů palubní desky a středové konzole, vyhřívaných a odvětrávaných předních sedadel nebo špičkové audiosoustavy Harman Kardon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Range Rover TDV8 Autobiography

Další dvě edice nesou staronové označení Autobiography a liší se použitou pohonnou jednotkou. První série vyjíždí s kompresorovým zážehovým osmiválcem Supercharged, ta druhá pak se vznětovým osmiválcem TDV8. Obě se mají vyznačovat novými nárazníky, upravenými prahovými obklady a nerezovou výfukovou soustavou.

Testy | SUV | Land Rover

Test: Range Rover Sport SDV6 - ZF v hlavní roli

Interiér edicí Autobiography se soustředí na luxus té nejvyšší úrovně. Zadní sedadla jsou proto vyhřívaná i větraná a mají stavitelnou tuhost bederní opěry, sedadlo spolujezdce lze navíc posunout zcela vpřed, aby měli cestující vzadu co nejvíce místa pro nohy. Tři výše popsané edice vstoupí do prodeje letos v březnu a ceny mají začínat v přepočtu na hranici 2,1 mil. Kč.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2007
Stav: 199 739 km
Cena: 140 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků