Range Rover se třemi edicemi k 10. jubileu

Stávající Range Rover je letos ve výrobě již 10. rok. A u Land Roveru usoudili, že bude vhodné oslavit to.

Zná to snad každý z nás: je třeba využít každého důvodu k oslavě. Vloni například Land Rover slavil 40. narozeniny své prestižní značky sérií Range Rover Autobiography Ultimate Edition, nyní však došlo na Range Rover stávající generace, která se v podstatě vyrábí již od roku 2002. K tomuto výročí přichází trojice nových omezených sérií.

Range Rover v nové sérii Autobiography Edition

Ta první nese jméno Westminster Edition a vyznačuje se „ušlechtilou maskou“, matově stříbřitými doplňky a dvacetipalcovými litými ráfky specifického designu. Uvnitř si všimneme hliníkových pedálů, prosvětlených prahových lišt, leskle černých obkladů palubní desky a středové konzole, vyhřívaných a odvětrávaných předních sedadel nebo špičkové audiosoustavy Harman Kardon.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Range Rover TDV8 Autobiography

Další dvě edice nesou staronové označení Autobiography a liší se použitou pohonnou jednotkou. První série vyjíždí s kompresorovým zážehovým osmiválcem Supercharged, ta druhá pak se vznětovým osmiválcem TDV8. Obě se mají vyznačovat novými nárazníky, upravenými prahovými obklady a nerezovou výfukovou soustavou.

Testy | SUV | Land Rover

Test: Range Rover Sport SDV6 - ZF v hlavní roli

Interiér edicí Autobiography se soustředí na luxus té nejvyšší úrovně. Zadní sedadla jsou proto vyhřívaná i větraná a mají stavitelnou tuhost bederní opěry, sedadlo spolujezdce lze navíc posunout zcela vpřed, aby měli cestující vzadu co nejvíce místa pro nohy. Tři výše popsané edice vstoupí do prodeje letos v březnu a ceny mají začínat v přepočtu na hranici 2,1 mil. Kč.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2004
Stav: 181 520 km
Cena: 100 000 Kč
Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 100 000 Kč
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků