6
Fotogalerie

Range Rover Mystere od Hamannu přišel o svůj extrémní háv

Ladičská společnost Hamann přichází s omlazenou sadou prvků pro vozy Range Rover. A působí poněkud decentněji.

I když třeba nepatříte k milovníkům tuningu, pravděpodobně vám neunikla růžová „šílenost“ v podobě prototypu Range Rover Mystere, jež se představila na letošním autosalonu v Ženevě. Její autor, německý úpravce Hamann, nyní přichází s upravenou verzí této stavby, která působí poněkud decentnějším dojmem. Namísto růžové nyní nastupuje s možná ještě působivějším, matově šedým lakováním.

Range Rover Hamann Mystere 3.jpgRange Rover Hamann Mystere 1.jpgRange Rover Hamann Mystere 2.jpg
Range Rover Mystere od Hamannu podruhé

Na voze zaznamenáme především rozsáhlou sadu nových povrchových panelů, mezi něž patří především členitý přední nárazník přecházející plynule do rozšířených blatníků. Kapota s „kapličkou“ uprostřed je vyrobena z uhlíkových kompozitů, stejně jako rozšířené blatníky, jež mimochodem rozšiřují šířku karoserie o plných 80 mm.

Zadní nárazník ve své spodní části hostí pár zdvojených koncovek výfuků (každá je přitom vyrobena z jednoho kusu), světlá výška byla snížena o 40 mm a kola mají průměr plných 23 palců a obouvají pneumatiky o rozměru 305/30. Interiér je i přes použití kovových pedálů laděn spíše luxusně než sportovně a těšit se v něm můžete nejen na vylepšenou multimediální soustavu, ale také na kvalitní kůži, Alcantaru či hliníkové obklady.

Range Rover Hamann Mystere 4.jpgRange Rover Hamann Mystere 5.jpgRange Rover Hamann Mystere 6.jpg
U Hamannu zapracovali také na úpravách interiéru vozu

Land Rover

První vůz Land Rover vznikl ve Velké Británii v roce 1947 jako inspirace americkým Jeepem.

V roce 1978 se značka specializující se na terénní automobily oddělila od Rover Company. Vlastnilo ji BMW a Ford, od roku 2008 patří k indickému Tata Motors.

Range Rover • Range Rover Velar • Range Rover Evoque • Land Rover Discovery • Land Rover Defender

Doporučujeme

Články odjinud