Jak už to tak chodí, během různých prezentací se nabízí možnost zjistit více také o jiných modelech, než o tom, který vám automobilka představuje. Nový Range Rover přijde na evropské trhy také jako hybrid. Stát by se tak mělo přibližně v polovině příštího roku, a protože Land Rover o hybridu příliš nemluví, určitě nebude na škodu říci si pár podrobností.
Tak především automobilka sice chce hybrid, ale nechce dělat žádné kompromisy, takže i hybridní Range Rover má zvládnout až 90 cm hluboký brod, má nabízet stejné schopnosti v terénu, na silnici a žádné změny údajně nečekají ani na cestující a jejich zavazadla. Vnitřní prostor zůstane nezměněn. Hybridní Range Rover používá naftový šestiválec TDV6 o výkonu 190 kW kombinovaný s elektromotorem s parametry 35 kW a 170 Nm. Součástí hnacího řetězce je také automatická převodovka ZF.
Elektrickou energii čerpá elektromotor z lithium-iontových akumulátorů uložených v prostoru pod podlahou na úrovni zadních sedadel. Logicky nejdůležitějším údajem je spotřeba. Land Rover v tuto chvíli udává hodnotu 5,2 l/100 km. Další podrobnosti budou následovat.