Range Rover Evoque má nové úspornější motory a LED světla

Seznam kapitol
  1. Range Rover Evoque
  2. Fotogalerie: Range Rover Evoque

Britská automobilka Land Rover přiveze do Ženevy omlazený model Range Rover Evoque. Pod jeho kapotu se dostal nový celohliníkový dvoulitrový naftový čtyřválec z řady Ingenium. Nový motor je o asi 20 až 30 kg lehčí proti předchůdci a má výrazně nižší spotřebu a emise.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinkou na Range Roveru Evoque jsou nejen úspornější motory z řady Ingenium, ale také adaptivní LED světla a nový palubní systém s dotykovým displejem

Nová dieselová jednotka je k dispozici ve dvou výkonových variantách 150 a 180 koní a i když ještě nejsou k dispozici normovaná data z měření spotřeby, slabší jednotka by měla mít udávanou spotřebu 4,2 litru na 100 km, silnější pak 4,8 litru na 100 km. Nejúspornější modely v nabídce dostanou speciální označení.

SUV | První svezení | Land Rover

Land Rover Discovery Sport zbourá statistiky první jízdní dojmy  

Další zajímavostí jsou nová adaptivní světla z LED diod a nové je rovněž rozhraní palubního systému ovládaného přes dotykový displej. Rozšířené jsou jeho funkce a zlepšila se konektivita s chytrými telefony. Vylepšen byl rovněž audio systém.

Samozřejmostí jsou všemožné bezpečnostní systémy jako sledování opuštění jízdního pruhu a podobně. Range Rover Evoque má i protikolizní systém, který umí zabránit srážce v rychlostech do 50 km/h a v rychlostech od 50 do 80 km/h umí aspoň zmírnit následky nehody.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekNový je také systém All-Terrain Progress Control, který usnadňuje jízdu v těžším terénu udržováním nastavené rychlosti v rozmezí 1,8 až 30 km/h
Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Range Rover Evoque
  2. Fotogalerie: Range Rover Evoque
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků