Range Rover Evoque: lepší výbava a dvoulitr naladěný na 285 koní

Land Rover představuje dvě nové verze modelu Evoque. Na trh se chystá coby vrchol nabídky provedení Autobiography, které si mohou sportovně založení zájemci ještě okořenit o Dynamic. To totiž navíc přidá benzinový dvoulitr nabízející 285 koní a 400 Nm, což znamená nárůst výkonu oproti běžné verzi o 45 koní a 60 Nm. Standardem je pro tuto novinku devítistupňová převodovka ZF.

Testy | SUV | Land Rover

Test: Range Rover Evoque Si4 - hot hatch mezi SUV

Autobiography Dynamic zároveň přidává přepracovaný podvozek, tužší pružiny a jinak nastavené adaptivní tlumiče. Úpravy se týkají také předních kotoučů, které mají velikost 350 mm.

Na pohled se Autobiography i Autobiography Dynamic liší především dvacetipalcovými koly, jiná je maska chladiče a změn se dočkal i přední nárazník. Další novinkou je rovněž oranžová barva Phoenix. Interiéru dominuje samozřejmě luxusní kůže dostupná v mnoha odstínech, sem tam se objevuje logo Autobiography. Pokud nesáhnete po Dynamicu, máte možnost volby mezi standardním benzinovým dvoulitrem a dieselem naladěným na 190 koní.

Testy | SUV | Land Rover

Test Range Rover Evoque SD4 Sicilian Yellow: britská limitka

Spolu se zmíněnými novinkami se představuje ještě jeden detail. Ten se jmenuje Land Rover InControl a v podstatě jde o další variaci na systém známý také jako MirrorLink, kdy vám středový displej zrcadlí displej vašeho chytrého telefonu. Před pár dny se stejnou „vychytávkou“ prezentoval také nový Peugeot 108.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Peugeot 307 2
Rok výroby: 2004
Stav: 125 235 km
Cena: 40 000 Kč
Peugeot 207 1.36
Rok výroby: 2008
Stav: 124 552 km
Cena: 75 000 Kč
Peugeot 5008 1.56
Rok výroby: 2013
Stav: 138 942 km
Cena: 170 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků