Range Rover Evoque jako bájný Horus v ladění Loder1899

Německá ladičská společnost Loder1899 vytvořila extrémně vyhlížející stavbu Horus na základě aktuálního modelu Range Rover Evoque.
Range Rover Evoque jako bájný Horus v ladění Loder1899

Značka Loder1899 o sobě v poslední době zrovna často vědět nedává. Jejím principem je hledat „místa, kde tesař nechal díru“, tedy ladit především to, k čemuž se konkurence staví zády. A soustředí se především (nikoli však výhradně) na výrobky britských značek. Vzpomeneme si například na lehké SUV Loder1899 Freelander 2, sedan Loder1899 XF nebo vysloveně sportovní Loder1899 V8 Vantage.

Range Rover Evoque Horus Loder1899 05.jpgRange Rover Evoque Horus Loder1899 15.jpgRange Rover Evoque Horus Loder1899 18.jpg
Range Rover Horus z dílen firmy Loder1899 vyniká především širším "rozkročením"

Nyní se společnost Loder1899 opět hlásí o slovo, tentokrát velmi odvážně vypadající přestavbou mezi ladiči populárního modelu Range Rover Evoque. Dostal jméno Horus, jež patří zřejmě nejdůležitějšímu bohu staroegyptské mytologie, který bývá považován také za patrona Egypta a vyobrazován je zpravidla jako člověk s hlavou sokola.

Range Rover Evoque Horus Loder1899 17.jpgRange Rover Evoque Horus Loder1899 19.jpgRange Rover Evoque Horus Loder1899 13.jpg
Karosářské doplňky mohou být vyvedeny v různých barevných odstínech

Range Rover Evoque Horus Loder1899 06.jpgRange Rover Evoque Horus Loder1899 08.jpgRange Rover Evoque Horus Loder1899 07.jpg

O pohon se stará posílený přeplňovaný vznětový čtyřválec SD4 s objemem 2,2 l, který díky řadě dílčích modifikací posílil ze 190 na 220 koní (140, resp.162 kW) a jeho točivý moment nabyl z výchozích 420 až na rovných 500 Nm. Výsledkem je nejvyšší rychlost 210 km/h (+ 15 km/h), Evoque Horus z dílen Loder1899 navíc zrychlí z klidu na 100 km/h za 8,2 s (- 0,3 s).

Do rozšířených podběhů se pohodlně vměstnají lité ráfky s enormním průměrem 23 palce obouvající pneumatiky Michelin Pilot Sport o rozměru 315/35 R23. Dojem širokého „rozkročení“ vozu dále podporuje sportovní podvozek s rozšířeným rozchodem kol a sníženou světlou výškou. Přestavba sériového Evoque SD4 na Horus vás přijde v přepočtu bezmála na 300 000 Kč.
 

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Toyota Yaris 1.3
Rok výroby: 2007
Stav: 121 554 km
Cena: 55 000 Kč
Škoda Felicia 1.3
Rok výroby: 1996
Stav: 144 752 km
Cena: 15 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2008
Stav: 132 774 km
Cena: 115 000 Kč
Rychlý test Hyundai ix20 1.6i 6AT: Stěhovák pro nenáročné

Hyundai ix20 1.6i 6AT

Malé nošovické MPV je na trhu už pěkně dlouho, takže ho zajisté všichni dobře znají. Jak mu sedí kombinace benzinové šestnáctistovky a nového šestistupňového automatu?

3.  5.  2016 | Lukáš Dittrich | 78 příspěvků
Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Civic Type R

Mají výkon kolem tří stovek koní, samosvorný diferenciál, pohon předních kol a ambice stát se tím nejlepší v kategorii „horkých hatchbacků“. No tak se podívejme na to, který z nich je nejlepší.

28.  4.  2016 | Lukáš Dittrich | 34 příspěvků
Srovnávací test Mazda MX-5 vs. Subaru BRZ: Jen tak pro radost

Mazda MX-5 vs. Subaru BRZ

Kdyby nám nedošel benzin, jezdíme v Krušných horách ještě teď. Kromě toho, že nás to ohromě baví, se pořád nemůžeme rozhodnout, kdo je z těchto dvou lepší.

26.  4.  2016 | Lukáš Dittrich | 25 příspěvků