Range Rover Evoque jako bájný Horus v ladění Loder1899

Německá ladičská společnost Loder1899 vytvořila extrémně vyhlížející stavbu Horus na základě aktuálního modelu Range Rover Evoque.
Range Rover Evoque jako bájný Horus v ladění Loder1899

Značka Loder1899 o sobě v poslední době zrovna často vědět nedává. Jejím principem je hledat „místa, kde tesař nechal díru“, tedy ladit především to, k čemuž se konkurence staví zády. A soustředí se především (nikoli však výhradně) na výrobky britských značek. Vzpomeneme si například na lehké SUV Loder1899 Freelander 2, sedan Loder1899 XF nebo vysloveně sportovní Loder1899 V8 Vantage.

Range Rover Evoque Horus Loder1899 05.jpgRange Rover Evoque Horus Loder1899 15.jpgRange Rover Evoque Horus Loder1899 18.jpg
Range Rover Horus z dílen firmy Loder1899 vyniká především širším "rozkročením"

Nyní se společnost Loder1899 opět hlásí o slovo, tentokrát velmi odvážně vypadající přestavbou mezi ladiči populárního modelu Range Rover Evoque. Dostal jméno Horus, jež patří zřejmě nejdůležitějšímu bohu staroegyptské mytologie, který bývá považován také za patrona Egypta a vyobrazován je zpravidla jako člověk s hlavou sokola.

Range Rover Evoque Horus Loder1899 17.jpgRange Rover Evoque Horus Loder1899 19.jpgRange Rover Evoque Horus Loder1899 13.jpg
Karosářské doplňky mohou být vyvedeny v různých barevných odstínech

Range Rover Evoque Horus Loder1899 06.jpgRange Rover Evoque Horus Loder1899 08.jpgRange Rover Evoque Horus Loder1899 07.jpg

O pohon se stará posílený přeplňovaný vznětový čtyřválec SD4 s objemem 2,2 l, který díky řadě dílčích modifikací posílil ze 190 na 220 koní (140, resp.162 kW) a jeho točivý moment nabyl z výchozích 420 až na rovných 500 Nm. Výsledkem je nejvyšší rychlost 210 km/h (+ 15 km/h), Evoque Horus z dílen Loder1899 navíc zrychlí z klidu na 100 km/h za 8,2 s (- 0,3 s).

Do rozšířených podběhů se pohodlně vměstnají lité ráfky s enormním průměrem 23 palce obouvající pneumatiky Michelin Pilot Sport o rozměru 315/35 R23. Dojem širokého „rozkročení“ vozu dále podporuje sportovní podvozek s rozšířeným rozchodem kol a sníženou světlou výškou. Přestavba sériového Evoque SD4 na Horus vás přijde v přepočtu bezmála na 300 000 Kč.
 

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Ford Focus 1.6
Rok výroby: 2010
Stav: 132 311 km
Cena: 135 000 Kč
Škoda Fabia 1.4
Rok výroby: 2008
Stav: 133 938 km
Cena: 90 000 Kč
Škoda Fabia 1.2
Rok výroby: 2003
Stav: 106 092 km
Cena: 60 000 Kč
Mazda6 Wagon AWD vs. Škoda Superb Combi 4x4: Otázka priorit

Škoda Superb Combi vs. Mazda6 Wagon

Říká se, že když dva dělají totéž, není to totéž. Mazda6 a Škoda Superb to jednoznačně dokazují. I když oba míří do stejného segmentu, v praxi se od sebe dost výrazně liší.

včera | Lukáš Dittrich | 34 příspěvků
Tak trochu jiný test: Úplně poslední týden s Land Roverem Defender

Land Rover Defender

Trh s automobily se neustále mění, ale odjakživa jsem byl zvyklý na to, že když se podívám do ceníků Land Roveru, vždy tam najdu Defender. Tahle jistota je minulostí. Po šedesáti osmi letech...

4.  2.  2016 | Lukáš Dittrich | 23 příspěvků
Test ojetiny Hyundai ix35: Potěší spolehlivými diesely, zklame při jízdě

Ojeté Hyundai ix35

Nošovické SUV bylo nahrazeno novou generací pojmenovanou Tucson. Model ix35 tak nyní čeká bazarová kariéra.

2.  2.  2016 | Dalibor Žák | 54 příspěvků