Range Rover Evoque dostal nový automat a aktivní diferenciál

11 komentářů

marepa
20. srpna • 19:50

Libi :) ... pokoukaval se po nem kdyz sem kupoval auto .. ale jako druhe auto do rodiny je to docela drahy ... coz nevim jestli bych zkousnul ... zadni svetla se mne nikdy moc nelibila (kdyz nesviti) .. ale musim rict, ze kdyz ted "kruh" kolem zadniho svetla je chromovy (predtim byl cerveny) ze to preci jenom vypada lip

Tom
20. srpna • 21:17

Na to jak se mi libi ostatni produkce, Def, Disco, RR a nakonec i ten RRS tak tenhle model me moc nebere.
Spis pro baby do mesta, tem by to mohlo sluset.

Vana666
20. srpna • 11:47

Nj. a k čemu je dobrý aktivní diferenciál vzadu, když nad zmíněných 35 kmúh stejně táhne jen předek ?

karel
20. srpna • 11:59

To je dotaz hodný tvé inteligence B-]

Vana666
20. srpna • 12:05

karel: aha, příště tam raději dám smajlíka aby vtip pochopili i ti pomalejšíjinak k věci - na jiných serverech píšou, že ten "aktivní diferenciál" je jen elektronicky řízené přibrzďování kol, tedy obdoba XDS. Jaká je tedy pravda, je to poctivá mechanika nebo zase jen elektronické šidítko ?

Vana666
20. srpna • 12:16

jo už jsem to našel, e-Diff by měla opravdu být řízená mechanika

Lukáš  Dittrich
20. srpna • 12:28 • redaktor AutoRevue.cz

Přesně tak. To přibrzďování kol bude standardem pro všechny motory, e-Diff je součástí příplatkového systému Active Driveline

Tom
20. srpna • 12:02

tak to vysvětlete všeználku

karel
20. srpna • 12:06

Třeba akcelerace ze zatáčky?

Tom
20. srpna • 12:13

no, ale to dost omezuje použití ta limitní rychlost 35/km/h ne?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
x12345678
20. srpna • 16:06

Základem problémové diskuse je nepochopení toho, že nejde o aktivní diferenciál, jak jsme zvyklí ho chápat u sportovních vozů...Totální odpojení pohonu zadních kol se týká pouze ustálené jízdy v přímém směru, tedy nikoli jakékoli jízdy nad 35km/h.

Doporučujeme

Články odjinud