Range Rover Evoque dobyl i autosalon v NY, získal zde 101. ocenění

Range Rover Evoque je mezi automobily v podobném postavení jako geniální Messi mezi fotbalisty. Také sbírá jednu trofej za druhou.

Na právě probíhajícím newyorském autosalonu byl oceněn další prestižní cenou za svůj ojedinělý design. Tentokrát mu byla udělena cena World Design Car of the Year 2012.

Pro Range Rover Evoque je to už 101. cena.

Nominováno bylo celkem 46 vozů. Do finálové trojky se dostal Range Rover Evoque, Citroen DS5 a Volkswagen UP!. Vítěze volila porota čítající 66 automobilových novinářů z 25 zemí.

Zajímavosti | Fascinace | Názory | Land Rover

Range Rover Evoque triumfuje, získal již 53 cen!

„Pravdou je, že tento vůz který vychází z původního konceptu, je v automobilovém průmyslu mistrovské dílo. Evoque nemá na světových trzích obdoby a je schopen nabídnout DNA Land Roveru v kompaktnější a sportovnější podobě. Je to prémiový produkt, který netrpí zlozvykem předvádět se,“ uvedla Silvia Baruffaldi, šéfredaktorka časopisu Auto&Design.

Klepněte pro větší obrázek
Cenu převzal v New Yorku šéf designu Gerry McGovern.  
 

 


 

Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 2012
Stav: 105 800 km
Cena: 160 000 Kč
Volkswagen Golf 1.6
Rok výroby: 1999
Stav: 174 397 km
Cena: 40 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků