Range Rover Evoque: ceny a specifikace

Stavebnice je kompletní. Teprve nyní vám můžeme v plné parádě představit konkrétní specifikace SUV Evoque. (+ 54x foto)

Evoque, to je zřejmě nejprogresivnější model, jaký se kdy pod značkou Land Rover, respektive Range Rover objevil. Nejprve jsme vám mohli podrobně představit Range Rover Evoque ve třídveřové verzi, přičemž jeho pětidveřová varianta následovala záhy. Teprve před měsícem jsme vás mohli informovat o prvním nacenění, nyní je ale již jasno. Ačkoli se první vozy nedostanou k rukám svých majitelů dříve než s letošním podzimem, již nyní je zřejmé, že progresivní Evoque bude k mání s dvěma druhy karoserie, trojicí pohonných jednotek a stejným počtem stylistických témat a širokou škálou příplatkové výbavy.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nejlevnější pětidveřová verze s motorem eD4, výbavou Pure, šestistupňovou manuální převodovkou a pohonem předních kol má stát v přepočtu 776 000 Kč, třídveřové provedení se stejnou konfigurací pohonné jednotky startuje na 804 000 Kč. Ačkoli má tato varianta méně dveří, výrobce ji označuje jako kupé a opatřil ji vyššími cenami. Konfigurací pohonných soustav je celkem pět, nicméně motory i převodovky (výhradně šestistupňové) jsou jen dvě. V obou případech jde o přímovstřikové, přeplňované čtyřválce, „diesel“ s objemem 2,2 l bude dodáván ve výkonových verzích 150 koní (110 kW) a 190 koní (140 kW), zatímco zážehový „dvoulitr“ je naladěn na 240 koní (177 kW) a modelu Evoque umožní zrychlit z klidu na 96 km/h za 7,1 s. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Ceníky a škála barevných kombinací Range Roveru Evoque

Nejslabší vznětový motor je k dostání pouze s manuálně řazenou převodovkou, s pohonem všech kol se jmenuje TD4, kdežto jako „předokolka“ si říká eD4. Všechny ostatní verze disponují výhradně trvalým pohonem všech kol. Výkonnější „diesel“ značený jako SD4 může být opatřen také šestistupňovým „automatem“, který je zároveň standardní kombinací se zážehovým turbomotorem. Výbavové stupně nesou označení Pure, Prestige a Dynamic a jejich kombinace s motory najdete výše v oficiálních cenících pro obě karosářské verze (ceny jsou v librách). Evoque bude dodáván s dvanácti barvami karoserie v kombinaci s trojicí odstínů střech, šestnácti interiéry a sedmi druhy litých kol.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Land Rover pro nový Range Rover Evoque nabídne hned při startu prodejů také dva cenově zvýhodněné pakety výbav. Tech Pack je určen pro základní výbavový stupeň Pure, stojí 53 000 Kč a zahrnuje navigační soustavu s pevným diskem, předozadní parkovací asistent, vyhřívání čelního okna a trysek ostřikovačů (zřejmě dědictví vlastnictví FMC), ostřikovače světlometů a automatické stěrače. Lux Pack vás potom přijde na 120 000 Kč, určen je pro vyšší výbavy Prestige a Dynamic, nabízí prosklenou střechu s elektrickými roletkami, audiosoustavu Meridian o výkonu 825 W, elektricky ovládanou výklopnou záď, osmipalcový dotykový displej, televizi s analogovým i digitálním tunerem, zpětná zrcátka s automatickým stmíváním, hlídání mrtvého úhlu, bezklíčkové odemykání i speciální klimatizační soustavu.  

Ceny v článku obsahují DPH, ale jsou prostě přepočteny z britského ceníku. Na oficiální částky v korunách si z Rakouska ještě počkáme, ale budeme ve střehu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Audi A4 Allroad 1.968
Rok výroby: 2010
Stav: 165 371 km
Cena: 315 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 230 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2007
Stav: 193 445 km
Cena: 190 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků