Range Rover Evoque 5D oficiálně odhalen (první foto)

Land Rover nás tak trochu překvapil i nepřekvapil zároveň. Na své pařížské tiskové konferenci totiž potvrdil letošní premiéru Range Roveru Evoque v pětidvéřovém provedení, zároveň ale vůz ukázal na jediném oficiálním snímku, v Paříži na vlastní oči k vidění není. Tento sled událostí nás poněkud překvapil, zvlášť když víme, že vůz se v Paříži fyzicky nachází, na druhou stranu jeho samotný vzhled je opravdu bez překvapení. Jednak jsme vám již podrobně představili třídvéřový Evoque a pak i ono „pětidvířko” již bylo k vidění na uniknuvších snímcích, navíc dokonce ze stejného úhlu.

Co nového o Evoque 5D víme? V podstatě nic, stejně jako 3D verze se má pochlubit nabídkou dvou dieselových a jedné benzinové pohonné jednotky, které budou k dispozici s manuálními i automatickými převodovkami. Všechny motorizace budou navíc nabízeny i s pohonem všech kol.

Přesné specifikace a snad i ceny bychom se měly dozvědět při oficiální premiéře vozu, která se odehraje až v dalekém Los Angeles v půli listopadu.

Klepněte pro větší obrázek
Range Rover Evoque 5D na prvním oficiálním snímku
Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 63 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2003
Stav: 177 959 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků