Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Luxusní Range Rover dostal pro modelový rok 2017 celou řadu novinek. Začněme u klasického modelu, který je od nynějška k dispozici s novým zážehovým motorem z Jaguaru F-Type. Jde o vidlicový šestiválec s kompresorem. Ten nabízí výkon 250 kW (340 koní) a 450 Nm. Stokilometrovou rychlost s ním Range Rover pokoří za 7,1 sekundy a k tomu jistě přidá i nějaké ty libozvučné tóny.

Zajímavosti | Video | SUV | Off-roady | Land Rover

Clarkson, Hammond a May rozbili Range Rover. A ještě se tím chlubí

Všechny modely budou nově disponovat funkcí Advanced Tow Assist, která řidiči pomůže s připojením přívěsu nebo couváním. Do výbavy přibyl i inteligentní omezovač rychlosti, který nastavuje nejvyšší rychlost v závislosti na dopravním značení, stejně jako chytřejší systém hlídání mrtvého úhlu - pokud by řidič nedbal zvukového a světelného varování a začal přejíždět do pruhu, kde už auto jede, vrátí ho jemným pohybem zpět. Nový je rovněž duální desetipalcový dotykový displej, který disponuje možností na dálku ovládat klimatizaci či vyhřívaná a ventilovaná sedadla ještě než do auta usednete.

Testy | Video | SUV | Sportovní auta | Off-roady | Land Rover

Test Range Rover Sport SVR: Britský masakr motorovou silou

Zároveň proběhla změna u nejluxusnějšího provedení SVAutobiography, které přichází s přídomkem Dynamic. Pod tím si představte pětilitrový vidlicový osmiválec s kompresorem, který má 404 kW (550 koní) a 680 Nm. 

Pohonná jednotka je přímo převzatá z modelu Sport SVR, takže se i velký Range Rover dokáže rozhýbat na 100 km/h za 5,4 sekundy. Ve srovnání s klasickým modelem má o 8 milimetrů nižší světlou výšku a nově naladěný podvozek, který by měl ochotněji reagovat na pokyny volantem.

Tomu jde naproti i systém nazvaný Dynamic Response omezující náklony karoserie během zatáčení. Funkce Adaptive Dynamics pak 500krát za sekundu reaguje na pokyny od řidiče a v závislosti na povrchu, po kterém auto jede, přizpůsobuje chování auta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 31 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků