Range Rover dostal pro rok 2017 celou řadu novinek i nový vrchol

Luxusní Range Rover dostal pro modelový rok 2017 celou řadu novinek. Začněme u klasického modelu, který je od nynějška k dispozici s novým zážehovým motorem z Jaguaru F-Type. Jde o vidlicový šestiválec s kompresorem. Ten nabízí výkon 250 kW (340 koní) a 450 Nm. Stokilometrovou rychlost s ním Range Rover pokoří za 7,1 sekundy a k tomu jistě přidá i nějaké ty libozvučné tóny.

Zajímavosti | SUV | Video | Off-roady | Land Rover

Clarkson, Hammond a May rozbili Range Rover. A ještě se tím chlubí

Všechny modely budou nově disponovat funkcí Advanced Tow Assist, která řidiči pomůže s připojením přívěsu nebo couváním. Do výbavy přibyl i inteligentní omezovač rychlosti, který nastavuje nejvyšší rychlost v závislosti na dopravním značení, stejně jako chytřejší systém hlídání mrtvého úhlu - pokud by řidič nedbal zvukového a světelného varování a začal přejíždět do pruhu, kde už auto jede, vrátí ho jemným pohybem zpět. Nový je rovněž duální desetipalcový dotykový displej, který disponuje možností na dálku ovládat klimatizaci či vyhřívaná a ventilovaná sedadla ještě než do auta usednete.

Testy | SUV | Video | Sportovní auta | Off-roady | Land Rover

Test Range Rover Sport SVR: Britský masakr motorovou silou

Zároveň proběhla změna u nejluxusnějšího provedení SVAutobiography, které přichází s přídomkem Dynamic. Pod tím si představte pětilitrový vidlicový osmiválec s kompresorem, který má 404 kW (550 koní) a 680 Nm. 

Pohonná jednotka je přímo převzatá z modelu Sport SVR, takže se i velký Range Rover dokáže rozhýbat na 100 km/h za 5,4 sekundy. Ve srovnání s klasickým modelem má o 8 milimetrů nižší světlou výšku a nově naladěný podvozek, který by měl ochotněji reagovat na pokyny volantem.

Tomu jde naproti i systém nazvaný Dynamic Response omezující náklony karoserie během zatáčení. Funkce Adaptive Dynamics pak 500krát za sekundu reaguje na pokyny od řidiče a v závislosti na povrchu, po kterém auto jede, přizpůsobuje chování auta.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků