Range Rover: čtvrtá generace oficiálně

Po včerejší předpremiéře oficiálně představil Land Rover svou vlajkovou loď v nové generaci. Design přesně podle očekávání kombinuje klasické tvary s prvky převzatými z úspěšného modelu Evoque. Novinka stojí na nové platformě a používá celohliníkovou karoserii, což umožnilo snížení hmotnosti o podstatných 420 kg (dříve se spekulovalo o 500 kg). Výrobce také slibuje nový podvozek s vylepšeným systémem vzduchového odpružení a úprav se dočkal i systém Terrain Response.

Testy | SUV | Land Rover

Test: Range Rover Evoque SD4 - za sto bodů?

K interiéru zatím vydal Land Rover pouze jednu fotografii, ze které je jasné, že i zde bral nový Range Rover inspiraci u svého menšího sourozence Evoque. Cestující na zadních sedadlech se mohou těšit na více místa pro nohy. Přesně řečeno přidal Land Rover k dobru 12 centimetrů. Zajímavá je také verze Executive Class. Ta má ve druhé řadě pouze dvě maximálně luxusní sedadla.

Tím prozatímní oficiální informace končí. Vůz bude k vidění na autosalonu v Paříži, kde také automobilka odhalí kompletní ceník a všechny technické informace. První objednávky začne Land Rover přijímat v září, první zákazníci se dočkají začátkem příštího roku. Novinka má namířeno do 160 zemí světa.

Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 63 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2003
Stav: 177 959 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků