Range Rover 2015: Upravené motory, head-up displej a režim „tank“

Land Rover decentně vylepšil modely Range Rover a Range Rover Sport. Hlavní novinkou je přidání systému ATPC, došlo ale také na vylepšení motorů, které mají být úspornější, do výbavy se nastěhoval i head-up displej a další drobnosti typu nových odstínů barvy karoserie.

Testy | SUV | Luxusní auta | Land Rover

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Systém All-Terrain Progress Control (ATPC) je novinka, se kterou jsme se už setkali například v Toyotě Land Cruiser. Jednoduše řečeno si řidič nastaví rychlost, jakou má auto v terénu držet, a pak už jenom řídí. Systém pohonu všech kol v kombinaci s dalšími elektronickými asistenty se postará o maximální využití trakce, která je k dispozici. Nastavit můžete rychlost v rozmezí od 1,8 km/h do 30 km/h.

Testy | SUV | Off-roady | Land Rover

Test Range Rover TDV6 - hlavně nic neměnit

Změny u motorů se dotkly obou naftových šestiválců a základního benzinového šestiválce. Agregát TDV6 dostal nové turbodmychadlo a systém nízkotlaké recirkulace výfukových plynů. Jiné jsou také vstřikovače a olejové čerpadlo. Parametry zůstávají stejné (188 kW/258 k, 600 Nm), snížila se ale spotřeba. U velkého Range Roveru o 8,5 %, u Range Roveru Sport o 5,7 %.

V případě silnějšího SDV6 došlo k podobným změnám (turbo ovšem zůstalo stejné), ale navíc se měnily i základní parametry. Nově SDV6 nabídne 225 kW (306 k) a 700 Nm. To znamená navýšení výkonu o 14 koní, respektive nárůst točivého momentu o 100 Nm. U benzinového šestiválce pak drobné změny vyústily ve snížení spotřeby o 1,9 %. 

Další podrobnosti a české ceny najdete v tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 93 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2002
Stav: 221 106 km
Cena: 63 000 Kč
Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2003
Stav: 177 959 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků