Range Rover 2015: Upravené motory, head-up displej a režim „tank“

Land Rover decentně vylepšil modely Range Rover a Range Rover Sport. Hlavní novinkou je přidání systému ATPC, došlo ale také na vylepšení motorů, které mají být úspornější, do výbavy se nastěhoval i head-up displej a další drobnosti typu nových odstínů barvy karoserie.

Testy | SUV | Luxusní auta | Land Rover

Test Range Rover Sport SDV8: Nádherná zbytečnost

Systém All-Terrain Progress Control (ATPC) je novinka, se kterou jsme se už setkali například v Toyotě Land Cruiser. Jednoduše řečeno si řidič nastaví rychlost, jakou má auto v terénu držet, a pak už jenom řídí. Systém pohonu všech kol v kombinaci s dalšími elektronickými asistenty se postará o maximální využití trakce, která je k dispozici. Nastavit můžete rychlost v rozmezí od 1,8 km/h do 30 km/h.

Testy | SUV | Off-roady | Land Rover

Test Range Rover TDV6 - hlavně nic neměnit

Změny u motorů se dotkly obou naftových šestiválců a základního benzinového šestiválce. Agregát TDV6 dostal nové turbodmychadlo a systém nízkotlaké recirkulace výfukových plynů. Jiné jsou také vstřikovače a olejové čerpadlo. Parametry zůstávají stejné (188 kW/258 k, 600 Nm), snížila se ale spotřeba. U velkého Range Roveru o 8,5 %, u Range Roveru Sport o 5,7 %.

V případě silnějšího SDV6 došlo k podobným změnám (turbo ovšem zůstalo stejné), ale navíc se měnily i základní parametry. Nově SDV6 nabídne 225 kW (306 k) a 700 Nm. To znamená navýšení výkonu o 14 koní, respektive nárůst točivého momentu o 100 Nm. U benzinového šestiválce pak drobné změny vyústily ve snížení spotřeby o 1,9 %. 

Další podrobnosti a české ceny najdete v tiskové zprávě:

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Land Rover Freelander 1.951
Rok výroby: 2004
Stav: 181 520 km
Cena: 100 000 Kč
Land Rover Freelander 1.95
Rok výroby: 2003
Stav: 172 633 km
Cena: 100 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků