Range Rover 2013: první tuning pro anglickou novinku

Čtvrtá generace Range Roveru se ještě ani pořádně nezačala prodávat a už jsou na světě dvě úpravy, které představily společnosti Lumma Design a Onyx. Oba úpravci nabízí co se designu týká prakticky to samé. Těšit se můžeme na přepracované nárazníky, rozšířené blatníky, prahové nástavce, nižší světlou výšku a samozřejmě také patřičná kola. Jak úprava od Lumma Design, tak od společnosti Onyx stojí na discích o velikosti 22 palců.

SUV | Off-roady | První svezení | Land Rover

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

Lumma Design pak přidává ještě další podrobnosti. Do interiéru se údajně dostala dvoubarevná kožená sedadla, karbonové dekory a kovové pedály. Pod kapotou má vylepšený Range Rover vrcholný přeplňovaný pětilitr. Jeho výkon může být navýšen z původních 510 koní na 548 nebo dokonce 568 koní. Lumma Design také slibuje upravenou naftovou variantu. Ta se ale objeví až později. 


 Foto: Lumma Design, GTSpirit.com

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků