Range Rover 2013: první tuning pro anglickou novinku

Čtvrtá generace Range Roveru se ještě ani pořádně nezačala prodávat a už jsou na světě dvě úpravy, které představily společnosti Lumma Design a Onyx. Oba úpravci nabízí co se designu týká prakticky to samé. Těšit se můžeme na přepracované nárazníky, rozšířené blatníky, prahové nástavce, nižší světlou výšku a samozřejmě také patřičná kola. Jak úprava od Lumma Design, tak od společnosti Onyx stojí na discích o velikosti 22 palců.

SUV | Off-roady | První svezení | Land Rover

Range Rover 2013: první jízdní dojmy

Lumma Design pak přidává ještě další podrobnosti. Do interiéru se údajně dostala dvoubarevná kožená sedadla, karbonové dekory a kovové pedály. Pod kapotou má vylepšený Range Rover vrcholný přeplňovaný pětilitr. Jeho výkon může být navýšen z původních 510 koní na 548 nebo dokonce 568 koní. Lumma Design také slibuje upravenou naftovou variantu. Ta se ale objeví až později. 


 Foto: Lumma Design, GTSpirit.com

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků