Radicaltem si ve čtvrtečním vytrvalostním závodě 6h Le Most dojel hned pro tři místa na stupních vítězů

Tři vozy nasadil pražský Radicalteam do šestihodinového vytrvalostního závodu Le Most, který se jel ve čtvrtek 25.6. na mosteckém autodromu.

V nejobsazenější třetí divizi se podařilo A-týmu jedoucímu s vozem BMW 325i získat první místo před loňským mistrovským týmem. Skvělý výsledek A-týmu podtrhl i B-tým svým třetím místem na voze stejné specifikace a ve stejné divizi. Týmu, složenému ze závodních nováčků, se podařilo ve druhém letošním závodě stanout již podruhé na stupních vítězů, když si v březnu dojeli pro druhé místo v Brně. Oba vozy se obešly bez technických problémů. Konec závodu jen zdramatizoval David Staněk za volantem B-BMW, když si za přehlédnutí signalizace vysloužil pětiminutové stop and go.

Třetí posádka Radicalteamu jedoucí s vozem Radical SR4 vedla po většinu závodu i absolutně, nicméně půlhodinu před koncem šestihodinovky praskla poloosa a to znamenalo předčasný konec. Díky velkému náskoku a dostatečnému počtu odjetých kol to nakonec i tak znamenalo třetí místo v nejsilnější divizi závodních speciálů.

Už nyní se těšíme na další závod, který se uskuteční 10.9. opět v Mostě.

Noví zájemci o zapojení do okruhového závodění budou mít ale možnost vyzkoušet řízení BMW už mnohem dříve. Ve čtvrtek 2.7. bude BMW na okruhu v Mostě k dispozici širokému okruhu zájemců. Za 2.500 Kč si může každý na tři kola vyzkoušet jaké to je řídit závodní speciál. 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků