Radicaltem si ve čtvrtečním vytrvalostním závodě 6h Le Most dojel hned pro tři místa na stupních vítězů

Tři vozy nasadil pražský Radicalteam do šestihodinového vytrvalostního závodu Le Most, který se jel ve čtvrtek 25.6. na mosteckém autodromu.

V nejobsazenější třetí divizi se podařilo A-týmu jedoucímu s vozem BMW 325i získat první místo před loňským mistrovským týmem. Skvělý výsledek A-týmu podtrhl i B-tým svým třetím místem na voze stejné specifikace a ve stejné divizi. Týmu, složenému ze závodních nováčků, se podařilo ve druhém letošním závodě stanout již podruhé na stupních vítězů, když si v březnu dojeli pro druhé místo v Brně. Oba vozy se obešly bez technických problémů. Konec závodu jen zdramatizoval David Staněk za volantem B-BMW, když si za přehlédnutí signalizace vysloužil pětiminutové stop and go.

Třetí posádka Radicalteamu jedoucí s vozem Radical SR4 vedla po většinu závodu i absolutně, nicméně půlhodinu před koncem šestihodinovky praskla poloosa a to znamenalo předčasný konec. Díky velkému náskoku a dostatečnému počtu odjetých kol to nakonec i tak znamenalo třetí místo v nejsilnější divizi závodních speciálů.

Už nyní se těšíme na další závod, který se uskuteční 10.9. opět v Mostě.

Noví zájemci o zapojení do okruhového závodění budou mít ale možnost vyzkoušet řízení BMW už mnohem dříve. Ve čtvrtek 2.7. bude BMW na okruhu v Mostě k dispozici širokému okruhu zájemců. Za 2.500 Kč si může každý na tři kola vyzkoušet jaké to je řídit závodní speciál. 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků