Radicalteam čeká šestihodinové dobrodružství v Mostě

Po osmihodinovém závodě v Brně je občanské sdružení Motorsport-Radicalteam připraveno na další velmi obtížný vytrvalostní závod série „Le“. Karbonový speciál BMW 325 vyrazí již tento čtvrtek do šestihodinového boje na mosteckém autodromu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekSérie „Le“ je sice brána za amatérskou, nicméně jezdce čeká vše, co znají ze světa velkých vytrvalostních závodů stylu Le Mans. Tedy výměny pilotů, tankování, výměna pneumatik a nezbytné úpravy na voze. Tohle všechno navíc můžete zažít i vy! Naším mottem je, že každý může závodit a tak i vy můžete usednout za volant našeho speciálu BMW 325.

„Jsme tu od toho, abychom široké veřejnosti ukázali, že motorsport už dávno není pro vyvolené a jsme rádi, že se nám to daří. Všichni, kdo si jízdu v našem BMW vyzkoušeli, byli přímo nadšení a nejraději by v něm jezdili pořád. Do Mostu se už moc těšíme a věříme, že budeme i tam rozdávat radost s naším modrým bavorákem,“ říká předseda občanského sdružení Motorsport-Radicalteam Martin příhoda.

Vůz s váhou 940kg, závodním podvozkem Lowtec a výkonem 220 koní je sice opravdový závodní speciál, ale troufnout si na něj může i úplný začátečník, který se vůbec nemusí ničeho bát. Auto je vybaveno dvěma závodními sedačkami a interkomem, takže začínajícímu jezdci může přímo během závodu pomáhat zkušený mazák. Přesně takto si to v dubnu v Brně vyzkoušeli redaktoři televize Prima, z pořadu Autosalon.

V Mostě je napodobí František Dvořák, jenž je šéfredaktorem internetového portálu auto.idnes.cz. Jeho parťáky mu při šestihodinovém vytrvalostním závodě v Mostě budou dělat Christian Fox, Petr Barcal a závodící šéf Radicalteamu Martin Příhoda.

Závod na mosteckém autodromu, který měří 4212 metrů, začíná úderem čtvrteční 11 hodiny a cíl bude odmáván v 5 hodin odpoledne. 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 205 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků