Radicalteam čeká šestihodinové dobrodružství v Mostě

Po osmihodinovém závodě v Brně je občanské sdružení Motorsport-Radicalteam připraveno na další velmi obtížný vytrvalostní závod série „Le“. Karbonový speciál BMW 325 vyrazí již tento čtvrtek do šestihodinového boje na mosteckém autodromu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekSérie „Le“ je sice brána za amatérskou, nicméně jezdce čeká vše, co znají ze světa velkých vytrvalostních závodů stylu Le Mans. Tedy výměny pilotů, tankování, výměna pneumatik a nezbytné úpravy na voze. Tohle všechno navíc můžete zažít i vy! Naším mottem je, že každý může závodit a tak i vy můžete usednout za volant našeho speciálu BMW 325.

„Jsme tu od toho, abychom široké veřejnosti ukázali, že motorsport už dávno není pro vyvolené a jsme rádi, že se nám to daří. Všichni, kdo si jízdu v našem BMW vyzkoušeli, byli přímo nadšení a nejraději by v něm jezdili pořád. Do Mostu se už moc těšíme a věříme, že budeme i tam rozdávat radost s naším modrým bavorákem,“ říká předseda občanského sdružení Motorsport-Radicalteam Martin příhoda.

Vůz s váhou 940kg, závodním podvozkem Lowtec a výkonem 220 koní je sice opravdový závodní speciál, ale troufnout si na něj může i úplný začátečník, který se vůbec nemusí ničeho bát. Auto je vybaveno dvěma závodními sedačkami a interkomem, takže začínajícímu jezdci může přímo během závodu pomáhat zkušený mazák. Přesně takto si to v dubnu v Brně vyzkoušeli redaktoři televize Prima, z pořadu Autosalon.

V Mostě je napodobí František Dvořák, jenž je šéfredaktorem internetového portálu auto.idnes.cz. Jeho parťáky mu při šestihodinovém vytrvalostním závodě v Mostě budou dělat Christian Fox, Petr Barcal a závodící šéf Radicalteamu Martin Příhoda.

Závod na mosteckém autodromu, který měří 4212 metrů, začíná úderem čtvrteční 11 hodiny a cíl bude odmáván v 5 hodin odpoledne. 

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků