Radical SR3 SL: silniční supersport se stává realitou

Pokud vás zajímají ty nejrychlejší automobily světa, s nimiž lze jezdit i v běžném provozu, připravovaný Radical SR3 SL by vaší pozornosti jistě uniknout neměl. Veřejnosti by se měl představit na blížícím se autosalonu v britském Birminghamu, jenž bude opět zaměřen především na motorsport. Zbrusu nový Radical zde zazáří po boku dalších významných premiér včetně Caterhamu.

Společnost Radical v současnosti staví především „placky“ SR8 ve stylu Le Mans, které nemají silniční homologaci a vypadají od pohledu jako čistě sportovní náčiní. Bez zajímavosti není, že navíc právě Radical SR8 nyní drží rekord na jedno kolo trati Nürburgring a tak o něm z hlediska jízdních schopností nelze říci křivého slůvka, nicméně ne každému je po chuti vozit si vůz na okruh na podvalníku.

Nový model SR3 SL je určen těm, kteří hodlají jediným vozem přijet na závody, odjezdit si své a zase s ním bezpečně dojet domů. Tak jako za starých dobrých časů. Radical SR3 SL bude vybaven modifikovaným zážehovým motorem Ford EcoBoost z modelu Focus ST naladěným na 300 koní (220 kW). Navazuje na něj šestistupňová sekvenční převodovka s řazením pádly pod volantem, jež samočinně dávkuje meziplyn při podřazování. Při deklarované pohotovostní hmotnosti jen 680 kg bude jízda s novým Radicalem jistě nezapomenutelným zážitkem. Na detaily si ale ještě musíme počkat.

Klepněte pro větší obrázek
K novému Radicalu SR3 SL jsme zatím dostali jen tento snímek
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků