Racedesign Audi A4: nový styl pro staříka

Německá tunerská dílna RDX Racedesign se nebojí nabídnout zákazníkům i kity pro vozy, které se již nějaký ten pátek nevyrábí. Nyní připravili stylingový kit pro Audi A4, ovšem minulé generace.

Jak se můžete na snímku sami přesvědčit, restyling je to pořádný. Nový je např. přední nárazník s novými tvary za bratru 340 eur. Nová je mřížka chladiče za 90 eur. V předním nárazníku si můžete dopřát i nasávací otvory s otvory pro mlhovky za dalších 30 eur. Prodloužení přední kapoty pak vychází na 80 eur.

Z bočního pohledu zaujmou prahové nástavce, které lze pořídit za 130 eur. Vzadu si pak našle místo nový nárazník za necelých 200 eur. K tomu všemu je možno doobjednat z řady 18, 19 a 20" kol z lehké slitiny.

Racedesign má mnoho různých kombinací a tvarů stylingového vylepšení pro Audi A4 a výhodou je, že všechny cenově přijatelné „blbůstky” dostanete s certifikací TUV, jsou tedy homologovány.

Klepněte pro větší obrázek
Racedesign Audi A4

 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků