Racedesign Audi A4: nový styl pro staříka

Německá tunerská dílna RDX Racedesign se nebojí nabídnout zákazníkům i kity pro vozy, které se již nějaký ten pátek nevyrábí. Nyní připravili stylingový kit pro Audi A4, ovšem minulé generace.

Jak se můžete na snímku sami přesvědčit, restyling je to pořádný. Nový je např. přední nárazník s novými tvary za bratru 340 eur. Nová je mřížka chladiče za 90 eur. V předním nárazníku si můžete dopřát i nasávací otvory s otvory pro mlhovky za dalších 30 eur. Prodloužení přední kapoty pak vychází na 80 eur.

Z bočního pohledu zaujmou prahové nástavce, které lze pořídit za 130 eur. Vzadu si pak našle místo nový nárazník za necelých 200 eur. K tomu všemu je možno doobjednat z řady 18, 19 a 20" kol z lehké slitiny.

Racedesign má mnoho různých kombinací a tvarů stylingového vylepšení pro Audi A4 a výhodou je, že všechny cenově přijatelné „blbůstky” dostanete s certifikací TUV, jsou tedy homologovány.

Klepněte pro větší obrázek
Racedesign Audi A4

 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 780 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

22.  2.  2017 | Radek Pecák | 11 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 18 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků