Quant F je elektromobil s dojezdem 800 km a maximálkou 300 km/h

Koncept Quant e-Sportlimousine se ukázal přesně před rokem. Šlo o 5,25 m dlouhý elektromobil s opravdu působivými tabulkovými hodnotami. Letos se tohle auto opět přihlásilo o slovo. Do Ženevy totiž míří vylepšené provedení Quant F.

Video | Elektromobily | Sportovní auta | Luxusní auta | Premiéry | Ostatní značky | Ženeva 2014

NanoFlowcell QUANT e-Sportlimousine s točivým momentem 11 600 Nm

Znovu jde o více než pětimetrový vůz, který odveze čtyři lidi a učiní tak velmi svižně. Oproti loňské verzi se letošní provedení chlubí především vylepšenými akumulátory. Ty jsou schopné vyprodukovat až 735 V (dříve to bylo 600 V) a krátkodobě lze dosáhnout na výkon až 802 kW (1090 k). Starší provedení se mohlo pochlubit maximem 680 kW (925 k).

Novinkou je jiné pohonné ústrojí. Detaily zveřejněny nebyly, v tiskové zprávě se pouze píše o instalaci dvoustupňové automatické převodovky. Zrychlení tisková zpráva taktéž neuvádí, nejvyšší rychlost leží za hranicí 300 km/h. Oproti svému předchůdci zvládne Quant F ujet více kilometrů. Zatímco dříve byl dojezd až 600 km, dnes to je o 200 km více.

Testy | Elektromobily | Luxusní auta | Tesla

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Automobil stále používá systém NanoFlowcell, kdy se elektrická energie získává přečerpáváním elektrolytu. Toho si Quant F veze celkem 500 litrů (2x 250 l). Dříve to bylo 2x 200 l. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků