Quant F je elektromobil s dojezdem 800 km a maximálkou 300 km/h

Koncept Quant e-Sportlimousine se ukázal přesně před rokem. Šlo o 5,25 m dlouhý elektromobil s opravdu působivými tabulkovými hodnotami. Letos se tohle auto opět přihlásilo o slovo. Do Ženevy totiž míří vylepšené provedení Quant F.

Elektromobily | Video | Sportovní auta | Luxusní auta | Premiéry | Ostatní značky | Ženeva 2014

NanoFlowcell QUANT e-Sportlimousine s točivým momentem 11 600 Nm

Znovu jde o více než pětimetrový vůz, který odveze čtyři lidi a učiní tak velmi svižně. Oproti loňské verzi se letošní provedení chlubí především vylepšenými akumulátory. Ty jsou schopné vyprodukovat až 735 V (dříve to bylo 600 V) a krátkodobě lze dosáhnout na výkon až 802 kW (1090 k). Starší provedení se mohlo pochlubit maximem 680 kW (925 k).

Novinkou je jiné pohonné ústrojí. Detaily zveřejněny nebyly, v tiskové zprávě se pouze píše o instalaci dvoustupňové automatické převodovky. Zrychlení tisková zpráva taktéž neuvádí, nejvyšší rychlost leží za hranicí 300 km/h. Oproti svému předchůdci zvládne Quant F ujet více kilometrů. Zatímco dříve byl dojezd až 600 km, dnes to je o 200 km více.

Testy | Elektromobily | Luxusní auta | Tesla

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Automobil stále používá systém NanoFlowcell, kdy se elektrická energie získává přečerpáváním elektrolytu. Toho si Quant F veze celkem 500 litrů (2x 250 l). Dříve to bylo 2x 200 l. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků