Quant F je elektromobil s dojezdem 800 km a maximálkou 300 km/h

Koncept Quant e-Sportlimousine se ukázal přesně před rokem. Šlo o 5,25 m dlouhý elektromobil s opravdu působivými tabulkovými hodnotami. Letos se tohle auto opět přihlásilo o slovo. Do Ženevy totiž míří vylepšené provedení Quant F.

Elektromobily | Video | Premiéry | Sportovní auta | Luxusní auta | Ostatní značky | Ženeva 2014

NanoFlowcell QUANT e-Sportlimousine s točivým momentem 11 600 Nm

Znovu jde o více než pětimetrový vůz, který odveze čtyři lidi a učiní tak velmi svižně. Oproti loňské verzi se letošní provedení chlubí především vylepšenými akumulátory. Ty jsou schopné vyprodukovat až 735 V (dříve to bylo 600 V) a krátkodobě lze dosáhnout na výkon až 802 kW (1090 k). Starší provedení se mohlo pochlubit maximem 680 kW (925 k).

Novinkou je jiné pohonné ústrojí. Detaily zveřejněny nebyly, v tiskové zprávě se pouze píše o instalaci dvoustupňové automatické převodovky. Zrychlení tisková zpráva taktéž neuvádí, nejvyšší rychlost leží za hranicí 300 km/h. Oproti svému předchůdci zvládne Quant F ujet více kilometrů. Zatímco dříve byl dojezd až 600 km, dnes to je o 200 km více.

Testy | Elektromobily | Luxusní auta | Tesla

Test Tesla Model S: Úplně jiná

Automobil stále používá systém NanoFlowcell, kdy se elektrická energie získává přečerpáváním elektrolytu. Toho si Quant F veze celkem 500 litrů (2x 250 l). Dříve to bylo 2x 200 l. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků