Quant e-Sportlimousine slibuje „unikátní technologii pohonu“

Společnost nanoFLOWCELL AG přiveze do Ženevy prototyp svého modelu e-Sportlimousine.

Podle tvrzení představitelů firmy nanoFLOWCELL má být její Quant e-Sportlimousine „výjimečným koncepčním modelem“, přičemž jde o sportovně střižený čtyřdveřový vůz postavený ve stylu kupé, jenž má být dlouhý plných 5 250 mm. Na první pohled si všimneme vyváženým dojmem působící, zároveň však dostatečně agresivní přídě, přičemž při zadním pohledu vyniknou dvě „bubliny“ na střeše ve stylu Zagato.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Quant e-Sportlimousine má vyniknout zejména svojí pohonnou soustavou

Ze zatím dostupných informací plyne, že nový Quant e-Sportlimousine bude elektromobilem, jenž nabídne blíže neupřesněný, ovšem revoluční způsob ukládání elektrické energie nanoFLOWCELL. Oficiální premiéra proběhne na nadcházejícím autosalonu v Ženevě, do doby plánované premiéry studie se zatím musíme spokojit s dvojicí renderů a kusými informacemi.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 1.9
Rok výroby: 2002
Stav: 178 493 km
Cena: 40 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 54 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků