Quant e-Sportlimousine slibuje „unikátní technologii pohonu“

Společnost nanoFLOWCELL AG přiveze do Ženevy prototyp svého modelu e-Sportlimousine.

Podle tvrzení představitelů firmy nanoFLOWCELL má být její Quant e-Sportlimousine „výjimečným koncepčním modelem“, přičemž jde o sportovně střižený čtyřdveřový vůz postavený ve stylu kupé, jenž má být dlouhý plných 5 250 mm. Na první pohled si všimneme vyváženým dojmem působící, zároveň však dostatečně agresivní přídě, přičemž při zadním pohledu vyniknou dvě „bubliny“ na střeše ve stylu Zagato.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Quant e-Sportlimousine má vyniknout zejména svojí pohonnou soustavou

Ze zatím dostupných informací plyne, že nový Quant e-Sportlimousine bude elektromobilem, jenž nabídne blíže neupřesněný, ovšem revoluční způsob ukládání elektrické energie nanoFLOWCELL. Oficiální premiéra proběhne na nadcházejícím autosalonu v Ženevě, do doby plánované premiéry studie se zatím musíme spokojit s dvojicí renderů a kusými informacemi.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků