Qoros v Šanghaji ukázal svůj elektromobil. Motory má z Koenigseggu Regera

Elektrický model K-EV je výsledkem spolupráce společností Qoros a Koenigsegg. Vozu s výkonnou jednotkou a sympatickým dojezdem se dočkáme za dva roky.

Qoros na šanghajském autosalonu poprvé ukázal novinku Model K-EV. V útrobách se ukrývá elektrické hnací ústrojí, které autu udává zrychlení z klidu na stovku za 2,6 sekundy.

Tajné | Elektromobily | Auta z Číny

Koenigsegg a Qoros v Šanghaji představí super elektromobil

Výkon zajišťují čtyři elektromotory, které novinka převzala z modelu Koenigsegg Regera. Čínská automobilka slibuje na jedno nabití dojezd až 500 kilometrů.

Společnost Qoros dále prozradila, že testovací prototyp přiveze na listopadový autosalon v Guangzhou. Premiéru produkční verze pak firma přislíbila v roce 2019.

Zajímavosti | Video | Technika | Auta z Číny | Palivo | Ostatní značky

Motor bez vačkových hřídelí míří pod kapotu čínské značky Qoros

Kabina je poměrně výrazně oddělena na přední a zadní část, což má zvýšit komfort pro všechny cestující. Automobil dále zaujme výklopnými dveřmi, které jsou ovládány elektronicky.

Prohlédněte si fotogalerii elektrické novinky společnosti Qoros...

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

[********************]

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků