Qoros Q3: čínský sedan bude stát nemalých 410 000 Kč

16 komentářů

broom
15. března • 13:06

Nad čínskými skůtry taky každej ohrnul nos a kolik jich tady (ne)jezdí.Když se podívám na prodeje Yuki nebo Kentoya,tak na tom nejsou špatně oproti japoncům a italům.Prostě to lidi koupí za pár kaček.Nedokážu odhadnout z fotek velikost toho auta,ale tipuju,že bude velké jak superb a v tom případě cenou konkurovat bude.Jde o to jaká bude cílová skupina lidí.Čínský skůtry ze začátku byly dost nespolehlivé a zpracování bylo děsný,ale dnes,až na pár vyjímek jsou to konkurence schoponé výrobky za nízkou cenu.Podle mě se bude hodně podobně vyvíjet i automobilový trh s čínskými auty.Už to tady někdo psal....za deset let může bejt všechno jinak.

martin
17. března • 21:28

Len u skutra ides do financneho rizika par desiatok tisic korun, to je ine, nez kupovat nezname cinske auto za niekolko sto tisic. Za 4k CZK sa uz da kupit celkom slusne auto zavedenych znaciek, tak som zvedavy, kto to riskne.

Book
15. března • 18:59

Sorry, ale čínské skútry jsou stále nekvalitní krámy vyráběné z podřadných materiálů (ocel, plast, spojovací materiál) a z technickou úrovní z let dávno minulých. S přimhouřením obou očí lze uvažovat o Kymcu, korejském Symu a to je asi tak všechno.

wolff
15. března • 14:10

Za schopnou cenu ano..., ale konkurence schopné opravdu ty Kentoya a spol fakt nejsou..P.S. Skůtr není auto...

Zelí
15. března • 9:05

Když si vzpomeneme s jakými kuriózními šmejdy se tady etablovali korejci, tak tohle nakonec nevypadá až tak špatně. Zásadní věc, kterou my v tomto sdělení nemáme je to jak je jejich obchodní vstup agresivní. Pokud je v obvyklých čínských mantinelech, tak by měli být všichni v pozoru. Pokud jde auto z číny v "krabicové ceně" např. stopadesát tisíc a zbytek je pro prodejce, tak to může být velmi úspěšné.

jj
15. března • 10:52

treba pocitat este s clom.. Takze to auto je v eu nepredajne. Samozrejme, par idiotov sa najde, ale celkovi to bude neuspech. A to je pre nas len a len dobre..

Demo
15. března • 11:10

Idiot ses ty a vsichni co se tady smejete. Aby jste o 10 let necumeli, jak se posrana Ochcavka neprodava a tohle jede v cely Evrope ! Debilove.

lethal924
15. března • 12:28

Az na ty nadavky souhlasim - nechapu jak to tady vsichni zatracuji a este v tom nikdo nesedel. Hodne aut se dnes vyrabi v cine a ty co ne, jsou stejne sluzene z dilu vyrobenych v cine. Muze to byt klidne kvalitni jak oktavka. Prodavat se bude i pres tu cenu jak toto, tak i ta okta, protoze lidi uz nejakou dobu nekupuji auta, ale marketing.

Atomas
15. března • 13:04

Tady ale nikdo neshazuje výrobek, ale jeho cenu. Tvoje poslední věta je pravdivá a odporuje zbytku tvého příspěvku. Tvrdím, že za uvedenou cenu si vůz nenajde kupce, i kdyby se marketing stavěl na hlavu. A pokud se marketing bude stavět na hlavu, bude pěkně drahý a tudíž bude celý projekt jaksi nerentabilní... Objektivně vzato by podobný vůz z číny od nové značky a bez vybudovaného zázemí měl začínat pod cenou např. stejně vybaveného Fluence...

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Zelí
15. března • 14:30

Já si myslím, že oni jenom testují terén. Ještě to nemyslí vážně. Zatím jim stačí trh v číně případně v nejbližším okolí. Ale až ten trh saturují, vybudují kapacity tak je máme v evropě v plné síle. Kdo viděl v roce 92 jejich krabicová kola - karton á 500,-Kč tak ví, že pokud tohle udělají s auty je zle.

BRZ
15. března • 8:34

Cena by nemusela být problém, kdyby to nebyl takový šmejd. V takový auto už nikdy nebudu mít důvěru, i kdyby stálo polovinu. Natož když si za tyhle peníze hraje na něco srovnatelného s ostatními...

Atomas
15. března • 8:26

Tak to je OK. Kdo si za takové ceny auta pořídí v evropě dealerství a servisní zázemí neznámé značky? Kdo bude investovat do reklamy a kdo by to nakonec koupil a jezdil v tom?

wolff
15. března • 8:45

Charouz? :-D

Atomas
15. března • 10:28

Ten jde pouze tam, kde vidí prachy.

wolff
15. března • 8:22

No, tak já myslím, že těch 15 000 ks fakt neprodají...:-D

goro
15. března • 18:40

ještě po tom rád zamlaskáš až fiat přestane vyrábět osobní auta...

Doporučujeme

Články odjinud