Qoros Q3: čínský sedan bude stát nemalých 410 000 Kč

Čínsko-izraelská automobilka Qoros v Ženevě odhalila také ceny, za které hodlá prodávat své sedany Q3.

Automobilka Qoros v Ženevě vystavuje hned tři vozy v podobě modelu Qoros 3 s karoseriemi sedan, kombi a Cross. Pro BBC představitelé značky Qoros uvedli hned několik zajímavých informací k této řadě, jež se má již co nevidět prohánět po evropských silnicích. V Evropě se mají ceny modelu Qoros Q3 sedan pohybovat v rozmezí 410 až 512 tis. Kč, což na nástup vozu nové značky není zrovna málo.

Auta z Číny | Autosalony | Premiéry | Ostatní značky | Sedany | Ženeva 2013

Qoros 3 Sedan: nastal čas přestat se smát autům z Číny

Qoros očekává, že jen 10 % vozů Q3 poputuje do Evropy. Nepočítá se s prodejem vznětových verzí a zákazníci ve Velké Británii nemají počítat s vozy s řízením vpravo. Výroba těchto vozů bude probíhat výhradně v čínské továrně Changshu s roční kapacitou 150 000 aut, jež by v případě dostatečné poptávky mohla poskočit až na 450 tis.
 

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek