Qoros 3 Sedan: nastal čas přestat se smát autům z Číny

Ženevský autosalon se stal dějiště světové premiéry automobilky Qoros. Zcela nová čínská značka si brousí zuby také na evropský trh. Má šanci uspět?

Qoros přivezl do Ženevy tři automobily. Prohlédnout si tu můžeme Qoros 3 Sedan, Qoros 3 Estate a Qoros 3 Cross. První se představuje v sériové verzi a zřejmě proto je jediný, u kterého se lze podívat do interiéru. Jaké jsou první dojmy?

Tajné | Sedany | Design | Ostatní značky

Qoros: čínský sedan pro Evropu

Už včera, kdy jsem vůz viděl poprvé, jsem si říkal, že tohle nebude taková ta „čína“, které se dříve všichni smáli a vyprávěli si o tom, že to uvnitř smrdí jak v čínské tenisce.

Na první pohled auto působí evropsky a bez problémů snese srovnání třeba s takovým Opelem. Co se rozměrů týká, trojka sedan měří 4615 mm na délku, široký je 1839 mm, vysoký 1774 mm a rozvor náprav dosahuje na 2690 mm. Po stránce designu tedy není moc co kritizovat. Snad jen trochu divně působí čínský nápis na zádi.

Kombi | Autosalony | Ženeva 2013 | Premiéry | Ostatní značky

Qoros představí v Ženevě první sériový model a dva koncepty

Pohled do interiéru už dává jasně znát, že velké evropské automobilky by měly brát Qoros naprosto vážně. První dojmy jsou velmi pozitivní a opět mohu s klidným svědomím napsat, že tento automobil bez problémů snese srovnání se známými konkurenty. Zpracování vypadá solidně, použité materiály zrovna tak.

Samozřejmě je velkou otázkou, jak bude nakonec Qoros 3 jezdit, ale to tu dnes nezjistíme. Každopádně na první pohled tato novinka zaujala. Jestli čínská značka nasadí nízkou cenu, která se od ní tak trochu očekává, budou mít i v Evropě zavedené automobilky dost velký problém.


 

Opel Insignia 2
Rok výroby: 2009
Stav: 144 824 km
Cena: 160 000 Kč
Opel Astra 1.9
Rok výroby: 2005
Stav: 142 251 km
Cena: 60 000 Kč
Opel Corsa 1.248
Rok výroby: 2007
Stav: 146 051 km
Cena: 50 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků