Pyeonghwa: jediná severokorejská automobilka skončila

16 komentářů

vladik
12. dubna • 15:12

Co já vím tak tam "soukromá osoba" nesmí vlastnit osobní vůz max. jízdní kolo takže důvod je asi jasný auta pro státní sektor už mají a jiný (nový) potřebovat nebudou proč taky když to přece vyrobili "nej soudruzi" a "vynalezl" to kim čing il tak to přece vydrží věčně ne....:-D:-D
mi se tady tomu usmíváme ale musí to být HROZNÝ!!!!!!

veto
12. dubna • 6:31

urobili zly biznis plan. Keby na kazde z tych aut namontovali nosic katusi, tak by predavali, ze by nestihali vyrabat. V krajine, kde tretina rozpoctu ide na armadu by sa tieto produkty uplatnili.

Lukas
11. dubna • 4:51

Chairman byla W124 ka, nikoliv W210!

Mo
10. dubna • 11:25

proč mám pocit, že problém bude už za několik dnů vyřešen. To až sever převálcuje jih, pak dojde ke sjednocení a odstrarnění Kimů a pod ochranou rukou velkého bratra v Číně se sjednocená Korea vydá čínskou cestou. Vyřeší se tím hladomory, zaostalost severu a američané ? Ti to sice asi odstartují, ale nakonec utřou nos.

Revan_21
10. dubna • 15:53

Já to vidim ta, že za pár let se děti ve škole budou učit, že kdysi dávno existovala nějaká Severní Korea. Při pohledu na mapu tam bude jenom velkej kráter.

honza
10. dubna • 17:22

to snad ne.. doufam, ze uz nikdy zadnej krater na zemi nevznikne - ty dva stacej naveky.

honza
10. dubna • 17:23

ne, opravdu nejsem miss nevimceho :-D

pixel
10. dubna • 12:01

to nebudou jediní, kdo utře nos

_tD
10. dubna • 10:58

No hlavne ze kapitalistum zadne automobilky nekrachuji, prodeje neklesaji, všichni mají praci a bezproblemu se uzivi :-D
To je zase uboha propaganda, a nekteri to i zerou :-O

Revan_21
10. dubna • 15:51

"kapitaliste" Ale nemají jen jednu automobilku:D A krachují jen ty, co nedokažou držet krok s dobou.
Propaganda? Daruji ti jedno směrnou letenku do s. korei. Až nějakej agent odpráskne Kima tak budeš muset povině brečet na náměsti, jinak tě z protějšího baráku sundá sniper.

josephko
10. dubna • 8:43

Veľmi rád by som videl, ako prebiehala tá výroba. Podľa mňa v Číne z hotového auta odmontovali kolesá a všetky dvere, poslali to všetko do Severnej Kórey a tam zase tie kolesá a dvere na auto namontovali. Neviem si totiž predstaviť, že by mali vlastnú lisovňu či lakovňu.
Podobne to robila, a možno stále robí aj Škodovka pri exporte do Indie. Akurát to rozoberanie áut je dôkladnejšie a na viac častí.

honza
10. dubna • 1:18

holt v zemi, kde je hladomor, se tezko prodava cokoliv, natoz auta. pral bych si, aby rusove a cinani konecne udelali neco pozitivniho a zasadili se o nejakej zvrat v ty zemi... je mi tech lidi tam lito. ten narod si ponese nasledky jeste minimalne 100 dalsich let :-(

baboon
10. dubna • 10:39

Řekl bych, že min. 500 let - pokud bych za srovnatelný etalon měl brát ČR - tady by to po stu letech mohlo už fungovat ... :-/

honza
10. dubna • 17:20

oni se veci meni i tady, akorat se to blbe sleduje, kdyz v tom zijeme.. a samozrejme svetovej vyvoj zrovna v tomhle neni na nasi strane - myslim tim jak ekonomiku, tak i aspekt moralni :-(

honza
10. dubna • 1:19

i jakejkoliv zasranej pseudokapitalismus je stokrat lepsi nez to, co tam maj.

Kankunen
10. dubna • 6:57

Krásně napsáno. jediná výhoda je, že neschopní nemají co závidět šikovnějším.

Doporučujeme

Články odjinud