Na jednom plakátu od nedávno zesnulého Vladimíra Jiránka kráčel pes s optimistickým výrazem a s aktovkou v tlapě. „Naučte svého psa chodit do práce!“ stálo pod obrázkem.
V té době se takovému textu neříkalo slogan, ale vzpomněl jsem si na něj právě v souvislosti s virálním videem podporujícím neziskovou organizaci SPCA (Society for the Prevention of Cruelty to All Animals).
„Psi u SPCA jsou tak chytří, že jsme tři z nich naučili řídit auto...“
Tohle už slogan je, humoru však je v tomto cirkusu o poznání méně. Avšak doba je těžká, všichni se musíme snažit o uplatnění.
Zatímco třeba u sekretářky nebo reportéra se řízení auta považuje za běžnou „měkkou dovednost“, pes, který může vedle nehynoucí věrnosti nabídnout novému pánovi i odvozy z hospody, má nespornou konkurenční výhodu.
Zdroj: E15.cz