PSA: výroba nové řady benzinových tříválců byla zahájena

Představitelé skupiny PSA Pegueot Citroën slavnostně spustili výrobu nové řady benzinových tříválcových motorů. Ta nahradí současné čtyřválcové motory, přičemž maximum se bude pohybovat v rozmezí od 68 do 82 koní. Výrobce slibuje stejný výkon, ale zároveň (co to asi bude…) nižší spotřebu a hlavně nižší produkci emisí. Konkrétně má jít o pokles 25%. Řidič by měl na spotřebě ušetřit až 1,5 l/100 km.

Zajímavosti | Premiéry | Peugeot | Design

Peugeot 208 pro rok 2012: další snímky a informace

Výroba probíhá v továrně Trémery v departementu Moselle. V první fázi dostane nové jednotky Peugeot 208, který přijde na trh během prvního čtvrtletí 2012. Verze 1.2 VTi 82 k vyprodukuje v kombinovaném cyklu 104 g emisí CO2 na kilometr jízdy, slabší tříválec o objemu jednoho litru s výkonem 68 k je ještě o pět gramů lepší. Továrna je schopná vyrobit ročně až 640 000 motorů. 

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 129 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 160 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků