PSA: výroba nové řady benzinových tříválců byla zahájena

Představitelé skupiny PSA Pegueot Citroën slavnostně spustili výrobu nové řady benzinových tříválcových motorů. Ta nahradí současné čtyřválcové motory, přičemž maximum se bude pohybovat v rozmezí od 68 do 82 koní. Výrobce slibuje stejný výkon, ale zároveň (co to asi bude…) nižší spotřebu a hlavně nižší produkci emisí. Konkrétně má jít o pokles 25%. Řidič by měl na spotřebě ušetřit až 1,5 l/100 km.

Zajímavosti | Premiéry | Peugeot | Design

Peugeot 208 pro rok 2012: další snímky a informace

Výroba probíhá v továrně Trémery v departementu Moselle. V první fázi dostane nové jednotky Peugeot 208, který přijde na trh během prvního čtvrtletí 2012. Verze 1.2 VTi 82 k vyprodukuje v kombinovaném cyklu 104 g emisí CO2 na kilometr jízdy, slabší tříválec o objemu jednoho litru s výkonem 68 k je ještě o pět gramů lepší. Továrna je schopná vyrobit ročně až 640 000 motorů. 

Citroën C5 2
Rok výroby: 2011
Stav: 98 423 km
Cena: 160 000 Kč
Citroën C2 1.124
Rok výroby: 2005
Stav: 99 360 km
Cena: 40 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 140 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 1 příspěvek
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků