PSA Peugeot Citroën: lídr na evropském trhu s elektromobily

Skupina PSA Peugeot Citroën je rok po uvedení svých městských elektromobilů nové generace lídrem na evropském trhu s elektromobily, její podíl na trhu činí téměř 30 %.

Skupina PSA Peugeot Citroën je prvním výrobcem, který na konci roku 2010 uvedl na evropský trh elektromobily – Peugeot i0n a Citroën C-ZERO. Tuto nabídku doplňují dva užitkové elektromobily, jejichž prodej začal také v roce 2010, Peugeot Origin a Citroën Berlingo First. Skupina od té doby dodala téměř 4000 elektromobilů a zaznamenala více než 6000 objednávek.

V první fázi byl prodej určen především pro zákazníky B2B: 90 % našich prodejů představovaly velké firmy, nadnárodní skupiny, národní a místní správa. Skupina realizovala řadu projektů zaměřených na mobilitu s podniky jako je například General Electric, Deutsche Bahn, SNCF, Kone, Airbus, EDF, GDF Suez, Allianz, Europcar, ChoosEV.

Skupina PSA Peugeot Citroën je přesvědčená o potenciálu elektromobility a plánuje proto rozšířit databázi svých zákazníků na malé a střední podniky i na soukromé tzv. rychlé kupce  („early adopters“), které zlákají výhody elektromobilu.

Budoucnost elektromobilu zahrnuje rovněž rozvoj řešení opírajících se o novou vizi mobility, jako je nabídka služeb na míru Mu by Peugeot nebo služba Call car u Citroënu.

Elektromobily jsou součástí strategie skupiny, jejímž cílem je odpovědět na ekologické výzvy, které stojí před všemi výrobci automobilů na světě, obcemi, podniky i soukromými osobami.

Skupina připravila řadu technologických řešení uzpůsobených nejrůznějším potřebám zákazníků a umožňujících výrazný průlom z hlediska spotřeby a emisí CO2.

Generální ředitel značek a člen představenstva PSA Peugeot Citroën Frédéric Saint-Geours prohlásil: „Rozvoj řešení jako je Stop & Start, dieselové hybridy nebo vozy s nulovými emisemi musí skupině PSA Peugeot Citroën umožnit dále upevnit vedoucí postavení v segmentu vozů s nízkými emisemi CO2 v Evropě a rozšířit své know-how na další trhy.“

Zdroj: PSA
 

Citroën C1 0.998
Rok výroby: 2008
Stav: 47 444 km
Cena: 60 000 Kč
Citroën C4 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 141 588 km
Cena: 135 000 Kč
Citroën C4 Picasso 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 125 487 km
Cena: 163 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků