PSA Peugeot Citroën: lídr na evropském trhu s elektromobily

Skupina PSA Peugeot Citroën je rok po uvedení svých městských elektromobilů nové generace lídrem na evropském trhu s elektromobily, její podíl na trhu činí téměř 30 %.

Skupina PSA Peugeot Citroën je prvním výrobcem, který na konci roku 2010 uvedl na evropský trh elektromobily – Peugeot i0n a Citroën C-ZERO. Tuto nabídku doplňují dva užitkové elektromobily, jejichž prodej začal také v roce 2010, Peugeot Origin a Citroën Berlingo First. Skupina od té doby dodala téměř 4000 elektromobilů a zaznamenala více než 6000 objednávek.

V první fázi byl prodej určen především pro zákazníky B2B: 90 % našich prodejů představovaly velké firmy, nadnárodní skupiny, národní a místní správa. Skupina realizovala řadu projektů zaměřených na mobilitu s podniky jako je například General Electric, Deutsche Bahn, SNCF, Kone, Airbus, EDF, GDF Suez, Allianz, Europcar, ChoosEV.

Skupina PSA Peugeot Citroën je přesvědčená o potenciálu elektromobility a plánuje proto rozšířit databázi svých zákazníků na malé a střední podniky i na soukromé tzv. rychlé kupce  („early adopters“), které zlákají výhody elektromobilu.

Budoucnost elektromobilu zahrnuje rovněž rozvoj řešení opírajících se o novou vizi mobility, jako je nabídka služeb na míru Mu by Peugeot nebo služba Call car u Citroënu.

Elektromobily jsou součástí strategie skupiny, jejímž cílem je odpovědět na ekologické výzvy, které stojí před všemi výrobci automobilů na světě, obcemi, podniky i soukromými osobami.

Skupina připravila řadu technologických řešení uzpůsobených nejrůznějším potřebám zákazníků a umožňujících výrazný průlom z hlediska spotřeby a emisí CO2.

Generální ředitel značek a člen představenstva PSA Peugeot Citroën Frédéric Saint-Geours prohlásil: „Rozvoj řešení jako je Stop & Start, dieselové hybridy nebo vozy s nulovými emisemi musí skupině PSA Peugeot Citroën umožnit dále upevnit vedoucí postavení v segmentu vozů s nízkými emisemi CO2 v Evropě a rozšířit své know-how na další trhy.“

Zdroj: PSA
 

Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2012
Stav: 102 964 km
Cena: 159 000 Kč
Peugeot 407 1.997
Rok výroby: 2005
Stav: 329 556 km
Cena: 39 000 Kč
Peugeot 308 1.56
Rok výroby: 2011
Stav: 135 442 km
Cena: 145 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků