První závod Formule E skončil nehodou v poslední zatáčce

Pokud jste v sobotu dopoledne nedohledali na internetu on-line přenos historicky prvního závodu elektrických formulí, nebo jste neměli čas, pak věřte, že se v Pekingu děly i zajímavé věci. O největší rozruch se postaral Nico Prost, který v poslední zatáčce sestřelil Nicka Heidfelda, přičemž výsledkem byla nebezpečně vypadající nehoda.

Zajímavosti | Elektromobily | Renault

Seriál elektrických formulí je definitivně tady. Začíná se o tomto víkendu

Skoro by se chtělo ale doplnit, že šlo o jediný opravdu dramatický moment závodu. Upřímně jsem byl na elektrické formule z nějakého důvodu zvědavý, ale výsledek byl trochu zklamáním. Jednoduchý městský okruh sestavený z šesti pravoúhlých zatáček a několika rovinek rozdělených šikanami, zvuk jako zubařská vrtačka a hlavně neustálé sledování akumulátorů. Nemohl jsem se zbavit dojmu, že se naplno začalo závodit až poslední dvě kola před koncem, kdy Nick Heidfeld z druhého místa dotahoval celý závod vedoucího Nico Prosta.

Elektromobily | Sportovní auta | BMW | Hybridy

BMW i3 a i8 dostanou pro seriál Formula E bezdrátové dobíjení

Jejich souboj skončil v poslední zatáčce, takže nakonec první místo „zbylo“ pro Lucase di Grassi a tým Audi Sport ABT. Druhý dojel Franck Montagny a třetí Sam Bird. Nico Prost nakonec ještě v sobotu večer napsal na svůj profil na Twitteru, že se podíval na video, ze kterého jasně poznal, že za nehodu může on, takže se omlouvá. Další závod se jede 22. listopadu v Malaysii.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků