První závod Formule E skončil nehodou v poslední zatáčce

Pokud jste v sobotu dopoledne nedohledali na internetu on-line přenos historicky prvního závodu elektrických formulí, nebo jste neměli čas, pak věřte, že se v Pekingu děly i zajímavé věci. O největší rozruch se postaral Nico Prost, který v poslední zatáčce sestřelil Nicka Heidfelda, přičemž výsledkem byla nebezpečně vypadající nehoda.

Zajímavosti | Elektromobily | Renault

Seriál elektrických formulí je definitivně tady. Začíná se o tomto víkendu

Skoro by se chtělo ale doplnit, že šlo o jediný opravdu dramatický moment závodu. Upřímně jsem byl na elektrické formule z nějakého důvodu zvědavý, ale výsledek byl trochu zklamáním. Jednoduchý městský okruh sestavený z šesti pravoúhlých zatáček a několika rovinek rozdělených šikanami, zvuk jako zubařská vrtačka a hlavně neustálé sledování akumulátorů. Nemohl jsem se zbavit dojmu, že se naplno začalo závodit až poslední dvě kola před koncem, kdy Nick Heidfeld z druhého místa dotahoval celý závod vedoucího Nico Prosta.

Elektromobily | BMW | Sportovní auta | Hybridy

BMW i3 a i8 dostanou pro seriál Formula E bezdrátové dobíjení

Jejich souboj skončil v poslední zatáčce, takže nakonec první místo „zbylo“ pro Lucase di Grassi a tým Audi Sport ABT. Druhý dojel Franck Montagny a třetí Sam Bird. Nico Prost nakonec ještě v sobotu večer napsal na svůj profil na Twitteru, že se podíval na video, ze kterého jasně poznal, že za nehodu může on, takže se omlouvá. Další závod se jede 22. listopadu v Malaysii.

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 180 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 285 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 49 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků