První závod Formule E skončil nehodou v poslední zatáčce

Pokud jste v sobotu dopoledne nedohledali na internetu on-line přenos historicky prvního závodu elektrických formulí, nebo jste neměli čas, pak věřte, že se v Pekingu děly i zajímavé věci. O největší rozruch se postaral Nico Prost, který v poslední zatáčce sestřelil Nicka Heidfelda, přičemž výsledkem byla nebezpečně vypadající nehoda.

Zajímavosti | Elektromobily | Renault

Seriál elektrických formulí je definitivně tady. Začíná se o tomto víkendu

Skoro by se chtělo ale doplnit, že šlo o jediný opravdu dramatický moment závodu. Upřímně jsem byl na elektrické formule z nějakého důvodu zvědavý, ale výsledek byl trochu zklamáním. Jednoduchý městský okruh sestavený z šesti pravoúhlých zatáček a několika rovinek rozdělených šikanami, zvuk jako zubařská vrtačka a hlavně neustálé sledování akumulátorů. Nemohl jsem se zbavit dojmu, že se naplno začalo závodit až poslední dvě kola před koncem, kdy Nick Heidfeld z druhého místa dotahoval celý závod vedoucího Nico Prosta.

Elektromobily | Sportovní auta | BMW | Hybridy

BMW i3 a i8 dostanou pro seriál Formula E bezdrátové dobíjení

Jejich souboj skončil v poslední zatáčce, takže nakonec první místo „zbylo“ pro Lucase di Grassi a tým Audi Sport ABT. Druhý dojel Franck Montagny a třetí Sam Bird. Nico Prost nakonec ještě v sobotu večer napsal na svůj profil na Twitteru, že se podíval na video, ze kterého jasně poznal, že za nehodu může on, takže se omlouvá. Další závod se jede 22. listopadu v Malaysii.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků