První zákazník na světě převzal stroj Honda RC213V-S

V pondělí 21. prosince společnost Honda oslavila historickou událost – celosvětově první předání stroje RC213V-S jeho majiteli. Předání proběhlo v britské centrále Honda Racing, kde budou všechny stroje prodané ve Velké Británii připravovány a servisovány speciálně vyškolenými techniky.

Prvním hrdým majitelem stroje Honda RC213V-S, který se koncepčně, parametry i pocitem z jízdy blíží soutěžním MotoGP speciálům více, než jakýkoliv jiný motocykl způsobilý k provozu na pozemních komunikacích v historii, je pan John Brown, který vlastní a provozuje dealerství motocyklů Honda v britském Manchesteru a který je nadšeným sběratelem strojů Honda. Motocykl RC213V-S se zařadí do Brownovy rozsáhlé sbírky, která zahrnuje zcela nové stroje RC30, VTR1000 SP1 a SP2, CBR900RR Fireblade a VF1000F.

Pan Brown, coby první majitel RC213V-S na světě, k tomu uvedl: „Když jsem se o tomto projektu poprvé doslechl, pomyslel jsem si, že pokud se opravdu uskuteční, budu si muset jeden z těchto strojů koupit. Je to skutečně skvělá příležitost vlastnit kus ze soutěžní historie HRC. Ihned po zahájení prodeje jsem se na internetových stránkách registroval jako zájemce a den, kdy mi zavolali ze společnosti Honda a potvrdili mi mou objednávku, pro mne byl skutečně výjimečným. Do naší rodinné firmy jsem nastoupil v 17 letech a od té doby se věnuji prodeji motocyklů Honda. Mé dealerství se již mnoho let řadí mezi tři nejlepší ve Velké Británii a tento stroj bude ozdobou mé dosavadní sbírky. Rád bych poděkoval všem pracovníkům společnosti Honda, kteří mi pomohli tento sen uskutečnit.“

Tetsuo Suzuki, provozní ředitel motocyklové divize Honda, k tomu dodal: „Vidět předání prvního stroje RC213V-S zákazníkovi je fantastický zážitek, zejména když je novým majitelem člověk jako John, pro kterého je značka Honda vášní.

V rámci celého procesu vývoje jsme se snažili, aby model RC213V-S byl co nejpodobnější strojům z MotoGP, aby zákazníci při jízdě na RC213V měli co nejvěrnější zážitek. Zájem o tento motocykl je velký, někteří zákazníci jej přitom chtějí do svých sbírek, jiní na něm chtějí jezdit.“

Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 90 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků