První zákazník na světě převzal stroj Honda RC213V-S

V pondělí 21. prosince společnost Honda oslavila historickou událost – celosvětově první předání stroje RC213V-S jeho majiteli. Předání proběhlo v britské centrále Honda Racing, kde budou všechny stroje prodané ve Velké Británii připravovány a servisovány speciálně vyškolenými techniky.

Prvním hrdým majitelem stroje Honda RC213V-S, který se koncepčně, parametry i pocitem z jízdy blíží soutěžním MotoGP speciálům více, než jakýkoliv jiný motocykl způsobilý k provozu na pozemních komunikacích v historii, je pan John Brown, který vlastní a provozuje dealerství motocyklů Honda v britském Manchesteru a který je nadšeným sběratelem strojů Honda. Motocykl RC213V-S se zařadí do Brownovy rozsáhlé sbírky, která zahrnuje zcela nové stroje RC30, VTR1000 SP1 a SP2, CBR900RR Fireblade a VF1000F.

Pan Brown, coby první majitel RC213V-S na světě, k tomu uvedl: „Když jsem se o tomto projektu poprvé doslechl, pomyslel jsem si, že pokud se opravdu uskuteční, budu si muset jeden z těchto strojů koupit. Je to skutečně skvělá příležitost vlastnit kus ze soutěžní historie HRC. Ihned po zahájení prodeje jsem se na internetových stránkách registroval jako zájemce a den, kdy mi zavolali ze společnosti Honda a potvrdili mi mou objednávku, pro mne byl skutečně výjimečným. Do naší rodinné firmy jsem nastoupil v 17 letech a od té doby se věnuji prodeji motocyklů Honda. Mé dealerství se již mnoho let řadí mezi tři nejlepší ve Velké Británii a tento stroj bude ozdobou mé dosavadní sbírky. Rád bych poděkoval všem pracovníkům společnosti Honda, kteří mi pomohli tento sen uskutečnit.“

Tetsuo Suzuki, provozní ředitel motocyklové divize Honda, k tomu dodal: „Vidět předání prvního stroje RC213V-S zákazníkovi je fantastický zážitek, zejména když je novým majitelem člověk jako John, pro kterého je značka Honda vášní.

V rámci celého procesu vývoje jsme se snažili, aby model RC213V-S byl co nejpodobnější strojům z MotoGP, aby zákazníci při jízdě na RC213V měli co nejvěrnější zážitek. Zájem o tento motocykl je velký, někteří zákazníci jej přitom chtějí do svých sbírek, jiní na něm chtějí jezdit.“

Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 99 796 km
Cena: 210 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2010
Stav: 176 486 km
Cena: 209 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2007
Stav: 126 640 km
Cena: 175 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 30 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků