První vodíkové Hondy jsou už v Evropě. Uvidí je v Londýně a Kodani

Automobilka Honda následuje Hyundai a Toyotu a začíná na evropském kontinentu uvádět do provozu svůj model Clarity Fuel Cell

Zatím prvních šest aut, které jezdí díky elektrické energii získané prostřednictvím vodíkového palivového článku, dovezla do Evropy japonská automobilka Honda.

Zatím jde o šest exemplářů modelu Clarity Fuel Cell, které budou v rámci demonstračního programu EU HyFIVe (Hydrogen for Innovative Vehicles) jezdit v Londýně a Kodani. V tomto programu jsou zapojeni další čtyři výrobci automobilů a celkem má v jeho rámci jezdit 185 aut u zákazníků v Rakousku, Dánsku, Německu, Itálii, Švédsku a Velké Británii. 

Tiskové zprávy | Hyundai

V Paříži vyjedou taxíky na vodík

Honda Clarity Fuel Cell je sedan, který á palivový článek pod přední kapotou. Účinný dojezd vozu je podle testu americké agentury EPA 589 kilometrů.

Tento model Hondy je součástí nové strategie značky. Ta hodlá do roku 2030 prodávat dvě třetiny svých vozů s elektrickým pohonem.   

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Hyundai H 1 2.497
Rok výroby: 2008
Stav: 200 909 km
Cena: 135 000 Kč
Hyundai i20 1.248
Rok výroby: 2013
Stav: 112 767 km
Cena: 110 000 Kč
Hyundai Matrix 1.599
Rok výroby: 2003
Stav: 129 960 km
Cena: 17 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků