První test Chevrolet HHR: Muscle Car pro Evropu

28 komentářů

MartinXY
28. listopadu • 13:32

Ahoj všem příznivcům HHR:),musím se trochu pochlubit, po dlouhé době mému kamarádovi a mne dorazily 2 ks HHR SS. No, je to fakt pecka a neskutečně to jede. Jsme z něj nadšeni. Nejvíc se nám líbí zmiňovaný podvozek. Je opravdu dobře nalaďen. Velmi dobře sedí a přitom je dost komfortní. Jinak to má spoustu technických vychytávek (Aut světla trochu jinak :). Nicméně musím říci, že to zase spoustu běžných věcí nemá (vyhřívané sedáky).
Komu se líbí a chce trochu rychlejší auto, jeho koupi můžu jen doporučit :)
PS: Ať nejsme v republice jen dva :)

petr
28. listopadu • 10:40

V republice jich je zaregistrováno přes 12ks..

FazolGT
26. června • 0:00

Myslim si, ze bude lepsi tento vuz u nas neprodavat. Jak pro Chevrolet, tak i pro klid zakazniku, kteri mohou volit z mnohem zajimavejsi nabidky vozu.

file12
3. července • 22:00

Myslim že Vaše auto bude lepší prodat do šrotu. Myslim že chevy nečeká extra výsledky jen to chce prodávat jako stylovku. Lidi na to koukaj. at si myslej co chtěj civěj na to jak na ukaz na silnici

thomas
25. června • 21:44

:-/

bob ash
25. června • 19:48

... potom by pan Vašíček nebyl schopen vyplodit takovou s prominutím pitomost jako je že "Heritage High Roof" znamená Hrdou vysokou střechu. Heritage má v tomto případě spíše význam "tradiční" a odkazuje právě na retro styl auta.A pokud jde o idiocii s "muscle carem", nevím jestli mám vůbec komentovat - už jsem si zvyknul na nesmysly jako je označování Corvette nebo dokonce nějakého BMW za muscle car, ale dělat muscle car z MPV, to chce hodně odvahy - a nebo ignorance. Když už, tak by to muselo být alespoň HHR SS.

xjohny
26. června • 10:04

Jj, ještě jsem se nesetkal s tím aby se MPV označovaly za muscle car, ani 60.-70. letech to nebyly žádný muscle cars, ač jezdily s big-blockem.

misha-typ
25. června • 18:07

to spíš FAT car

DaewooMaster
25. června • 17:10

Konečně se mohl autor rozezpívat (pomalu v každé větě) o americké tradici a ryzích sympatických američanech, aniž by to tak tahalo za oči, jako když tutéž rétoriku používá u _ryze_ korejských automobilů. :-PNicméně nedá mi to autorovu extázi trošku neschladit. :-P Design tohoto vozu totiž v podstatě pochází z Evropy, neboť je za něj zodpovědný Bryann Nesbitt, který v letech 2004–2007 vedl divizi GM Europe Design (koncept HHR vznikl roku 2005). A že to není žádný "americký muscle car" ukazuje mj. i podvozek (Delta) shodný třeba s Opelem Astrou... B-] Možná i to je důvodem, že je HHR prezentován jako oficiální evropský model (jako první Chevrolet vyráběný v Americe!) a prodává se tudíž v autosalónech evropského Chevroletu spolu s korejci a nikoliv u specializovaných dovozců... B-]

funnynuffy
25. června • 9:57

Je to zvláštní náhoda - ale na dovče v USA (asi 3 týdny zpět) jsme měli půjčený tohle auto - a dokonce v tý samý cihlový metalíze :D
Chtěl bych dodat jen jednu věc - z toho auta je strašně špatnej výhled. Okýnka to má extrémně malý a měl jsem obrovskej problém s kontrolou situace kolem vozu. Je to takovej detail, ale pokud si to budete chtít koupit, tak si na to dejte pozor. Ale třeba jenom blbě vidim já :)
Jinak s tou automatickou převodovkou mi subjektivně přišly rozjezdy strašně ucouraný - ale nemůžu to objektivně posoudit, protože to bylo první auto s automatikou co sem kdy řídil.Pěknej den!nuffy

file12
25. června • 21:23

Tak s výhledem máš pravdu...je to holt proti dnešnímu trendu. s mejma 190cm je to vražda:D... vidíš. mě se ten automat zdá živější než u ostatních. tady lehce šlápnu a hned to se mnou trhne a jedu, kdežto někde se ti rozjede bůhví kdy. problém vidim v typickym amikovským 4 stupni. Rozdíl trojky a 4 je velkej...je to holt stylovka

msp_x
25. června • 14:26

"Jinak s tou automatickou převodovkou mi subjektivně přišly rozjezdy strašně ucouraný" - V USA jsem mel pujceneho Pontiaca G6 s tim samym motorem a automatem. Dojmy z rozjezdu byl uplne stejne. Kdyz clovek zmacknul plyn tak se chvilku nic nedelo, pak se rozerval motor a teprve pak se auto zacalo konecne zvolna rozjizdet.

šmoula
25. června • 11:55

Dobrý den.
Pomineme-li Vámi zmíněný špatný výhled,pak celkový dojem z tohoto vozu máte jaký?
Vezmu-li do úvahy indi-vindi-dovoz s manuál.převodovkou,cena je velmi zajímavá,...jr

funnynuffy
25. června • 12:31

Celkový vizuální dojem nebyl špatný - ale je to způsobeno tím, že retrostyl se mi líbí. Rozhodně to neni muscle car - je to takovej knedlík co upoutá vzhledem. Jízdní dojmy - nijak jsem tam neřádil, protože americká policie je narozdíl od naší setsakramentsky pilná a pozorná. Na klidnou jízdu to bylo velmi komfortní auto a ten automat seděl k jeho vzhledu. Spotřeba byla kolem 10ti litrů na 100 - ale jezdil jsem hlavně po městě - a možná jsem moc šlapal na plyn, zvyklý na jiné rozjezdy ...
Výbava byla superbohatá - prostě amerika. Ale asi bych si to auto nekoupil - jsou jiní a zajímavější kandidáti. Tohle udělá dojem hlavně tím vzhledem. A ve státech to zanikalo, protože tam podobnejch potvor jezdilo strašně moc.

TM
25. června • 9:46

dop. maloobchodní cena v US (zdroj www.chevrolet.com):
19.335 USD, příplatek za automat 1000,- USD, za otvír. střechu 750,- USD. I když započtu dopravu (kontejner cca. 1500USD + 2%pojištění), clo (10%) a DPH (19%), vychází mi marže poněkud přemrštěná. Jestli on nebude lepší individuální dovoz, byť bez záruky, neb za českou cenu máte ty vozy téměř 2.

file12
25. června • 21:21

Homologace a tak. přehrání softwaru atd.... něco si k tomu přidej...ovšem je pravda že to vyjde pořád levnějš...nj...cenová politika...Si vem kolik tam stojí corvette...výsměch evropanům a jejich cenám. jinak dovozy sou na denker.cz

uncleduke
25. června • 9:03

Sveřepí šakali zavile vYli na bílý měsíc... Prosím opravte si překlep...

aaassss
26. června • 13:50

to neni preklep ale hrubka

powerball
25. června • 7:35

tady se clovek dozvi veci - chevy HHR je muscle car hmm :) neco o muscle cars z wikipedie - It generally describes a 2-door rear wheel drive mid-size car with a large, powerful V8 engine, and at an affordable price no celej HHR :)

w
25. června • 8:47

tiez som prave chcel povedat, ze autor zrejme pojem muscle car pocuje po prvy krat

Atlis
25. června • 9:33

ze muscle car. HHR je tlstoch a nie muscle car. tie vydute blatniky su faldy a nie svaly... dizajn vychadza zo stareho Suburbanu, co je dalo by sa povedat van.

miso 
25. června • 8:55

2.4ka so 170 konmi a maximalkou 180? to je dobry crep

standa-t
25. června • 10:58

Většina amerik má omezovač na 180kmh

Skyline
25. června • 12:38

Pletes si to s Japonskem, nic takoveho v USA neni a pokud to nejake auto ma, v zadnem pripade se nejedna o "vetsinu".

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
standa-t
25. června • 14:32

A proto i tohle auto má maximálku 180

Skyline
25. června • 17:32

111 mph jsem jako limit na US aute jeste nevidel. Verim, ze jsou auta, ktera vic neudelaji a mozna bych si to dovedl predstavit na nejakem silnem SUV, ktere by v takove rychlosti nebylo ovladatelne, ale bezna auta nic takoveho nemaji. Omezovace jsou tak na 220-230 km/h a casto nejsou vubec. Napriklad HHR SS omezovac nema a zakladni HHR tim padem jede 180 nejspis proto, ze vic neudela, ne kvuli omezovaci.

standa-t
25. června • 14:31

Nepletu si nic - mám a měl jsem to na několika amerikách

martin
25. června • 8:40

tak nevím, jestli se mi to jen zdá?
ale to čalounění ve dveřích s gumou okolo okna zrovna moc pěkně nesedí a co ta jiná barva spodku dveří? to je snad zatřený medvědí hov..???http://www.autorevue.cz/getfile.aspx?id_file=471313922

Doporučujeme

Články odjinud