První SUV značky Seat je tady. Vyrábět ho bude Škoda [aktualizováno]

Aktualizováno (3.3. 9:00): Seat zveřejnil tiskovou zprávu, kterou najdete pod článkem. Z důležitých informací stojí za zmínku fakt, že studie 20V20 nabídne zavazadelník o objemu více než 600 litrů. Co se motorů týká, Seat slibuje širokou paletu jednotek TSI a TDI. Do svého SUV údajně může nasadit klidně i benzinový dvoulitr s výkonem 300 koní nebo naftové biturbo naladěné na 240 koní. Otázkou zůstává, zda mu to Volkswagen dovolí. 


Koncern Volkswagen konečně sundal plachtu z očekávaného konceptu SUV automobilky Seat. Jmenuje se 20V20 a to značí vizi automobilky na dalších několika let. Sériový model by se měl objevit v roce 2016 a zajímavé také je, že ho bude zřejmě vyrábět automobilka Škoda v Česku, stejně jako model Seat Toledo.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Koncept SUV automobilky Seat předznamenává směřování značky v následujících několika letech. Výroba by měla být spuštěna v roce 2016

Seat 20V20 je vlastně první plnohodnotné SUV značky Seat. Seat na koncernové tiskové konferenci v předvečer ženevského autosalonu prozatím nespecifikoval pohon nového modelu, ale snad se víc informací dozvíme během autosalonu. Víme zatím, že nový koncept SUV je „platforma konektivity“, ať už si pod tím máme představit cokoli.

Video | Kombi | První svezení | Seat

Seat Leon ST Cupra: Opravdu chcete Octavii RS? první jízdní dojmy

Automobilka se odkazuje na úspěch modelu Leon, kterým prý byla odstartována nová kapitola značky. Vedení o tom mluví jako o „leonizaci“ Seatu, takže ostatní modely prý mají nabízet stejný mix kvality, emocí a příznivé ceny.

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků