První snímky nového BMW řady 6 jsou na světě (spy photos)

Tak a máme zde další překvapení. Možná to tak nevypadá, ale na sérii snímků se ukrývá nová generace BMW řady 6, konkrétně v provedení cabrio. To je vskutku pozoruhodné, většinou automobilky testují základní provedení, až pak ty otevřené. V tomto případě však mohou jásat zastánci klasiky, protože „šestka“ opět dostane plátěnou střechu - tím se alespoň částečně sníží její hmotnost a zůstane více prostoru pro případná zavazadla.

Vypadá to tak, že základní tvary vozu se příliš nezmění, to ale neznamená, že na designu vozu se nezapracuje. Pravda je taková, že „šestka“ byla jedním z prvních velice diskutovaných (a odvážných) výtvorů Chrisa Banglea. Proto se vnucuje úvaha, že nová generace bude umírněnější než ta současná. Na výsledek si budeme muset ještě nějaký ten čas počkat. Co je ale jisté, že nabídka motorů zůstane stejná. Vrcholem nebude nic jiného než model M6, to už ale předbíháme.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
BMW 6 Cabrio při prvních testech

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 249 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 130 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků