První Range Rover se prodal za 4,5 mil. korun. Nejdražší zdaleka nebyl

Určitě si vzpomenete na zprávu týkající se vůbec prvního sériově vyrobeného Range Roveru, který zamířil po důkladné renovaci do aukce. Salon Privé je minulostí a společnost Silverstone Auctions zveřejnila výsledky. Tento britský unikát byl nakonec prodán v přepočtu za zhruba 4,5 milionu korun. Přesně řečeno nový majitel zaplatil za auto 132 250 liber.

Retro | SUV | Off-roady | Land Rover

První vyrobený Range Rover jde do aukce. Koupí ho automobilka?

Pokud si myslíte, že jde o nějakou závratnou sumu, pak vás musíme rychle vyvést z omylu. V rámci stejné aukce se představila celá řada specialit typu Ferrari F40 nebo Ferrari F50. Tato slavná italská sportovní auta ale nakonec prodána nebyla.

Naopak se našel zájemce o Ferrari 365 GTS/4 Daytona Spyder z roku 1971. Ten za tuto specialitu zaplatil 2 277 000 liber, což je bezmála osmdesát milionů korun. Dalším podobně nákladným exemplářem se pak stalo opět Ferrari. Konkrétně 250 GT/L Lusso z roku 1963, které vyšlo nového majitele na 1 897 500 liber.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků