První pařížské překvapení se jmenuje Audi TT Sportback (aktualizováno)

Aktualizováno 11:50 - Přidali jsme další fotky a obsáhlou tiskovou zprávu

Produkční Audi TT v karoserii kupé i roadster jsme si už prohlédnout mohli, ale koncept zajímavého čtyřdveřového hatchbacku TT Sportback se ukazuje vůbec poprvé. Na délku měří 4,47 m, široký je 1,89 m a vyskoý 1,38 m. Celkově je Sportback delší o 290 mm, širší o 60 mm, zároveň ale také o 30 mm nižší než základní kupé. 

Autosalony | Kabriolety | Premiéry | Paříž 2014 | Audi

Otevřené Audi TT Roadster se konečně odhaluje

O pohon se stará čtyřválcový dvoulitr TFSI naladěný na 294 kW (400 koní). Sportback zvládne stovku za 3,8 s a maximálně se rozjede na 250 km/h. Samozřejmě jde o hodnotu danou omezovačem. Motor spolupracuje se sedmistupňovou automatickou převodovkou a pohonem všech kol. 

Navzdory nadprůměrné jízdní dynamice by si tohle auto mělo vystačit s přídělem pouhých sedmi litrů na sto kilometrů, respektive vyprodukuje 162 gramů COna kilometr jízdy. 

Zobrazit tiskovou zprávu

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků