První opravdový hybrid BMW je na prodej

Ano, z více různých částí tentokrát není pohon, ale samotný vůz. Vypadá (skoro) jako BMW, ale je to modifikovana Acura Integra.

Aukční server eBay stále nabízí další a další zdroje inspirace, nebo alespoň pobavení. Nedávno jsme zde objevili vůz Acura Integra s palubní deskou z Porsche a karosérií vyvedenou ve stylu Toyoty Supra, a již zde máme další kreaci vycházející z téhož základu.

Tento stroj je opatřen předními i zadními světlomety z vozu BMW řady 5 (generace E60) a přední integrovaný nárazník je zdoben typickými „ledvinkami“ M3. Ale najdeme zde i prvky vypůjčené od jiných výrobců. Dveře se vyklápí vzhůru ve stylu Lamborghini, přední blatníky naznačují příbuznost s Mercedesem a zadní vstupy vzduchu zas připomínají Hondu NS-X. A tento hybrid v pravém slova smyslu může být nyní váš.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vůz na snímcích vzniknul modifikací Acury Integra GSR z roku 1998, firma Exotic Colours jej opatřila speciálním lakem Ocean a osmnáctipalcová kola spočívají na vzduchem pružených závěsech. Speciální palubní deska je spolu s dveřními výplněmi takřka celá krytá lesklým povrchem s chromovaným vzhledem a ladí s ní vinylové čalounění sedadel. Středová konzole byla laminována pro vestavění Playstationu 2 a nese sedmipalcový výklopný monitor, další obrazovky se nachází v hlavových opěrkách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

K takovému autu pochopitelně patří i výkonná audiosoustava. Tvůrce tohoto stroje sáhl po sestavě JL a čalouněný zavazadlový prostor vyplňují jeho velké reproduktory, jimž zde dělá společnost nádrž na stlačený dusík. Prapodivná Integra křížená s BMW má nyní na svém tachometru 64 000 mil a stávající majitel se dušuje, že je v perfektní kondici, výroba jej přišla celkem na 40 000 dolarů a výsledek lze používat ke každodennímu ježdění. Tvrdí, že sám s ním vyjel jen párkrát do roka, a to především na tuningové srazy, na nichž obdržel řadu ocenění včetně toho na setkání NOPI.

Ačkoli podobně zásadním způsobem přestavěné vozy hledají své majitele jen obtížně, je možné, že právě toto AcuBMW osloví někoho, kdo se na samotnou přestavbu necítí.

BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek