První opravdový hybrid BMW je na prodej

Ano, z více různých částí tentokrát není pohon, ale samotný vůz. Vypadá (skoro) jako BMW, ale je to modifikovana Acura Integra.

Aukční server eBay stále nabízí další a další zdroje inspirace, nebo alespoň pobavení. Nedávno jsme zde objevili vůz Acura Integra s palubní deskou z Porsche a karosérií vyvedenou ve stylu Toyoty Supra, a již zde máme další kreaci vycházející z téhož základu.

Tento stroj je opatřen předními i zadními světlomety z vozu BMW řady 5 (generace E60) a přední integrovaný nárazník je zdoben typickými „ledvinkami“ M3. Ale najdeme zde i prvky vypůjčené od jiných výrobců. Dveře se vyklápí vzhůru ve stylu Lamborghini, přední blatníky naznačují příbuznost s Mercedesem a zadní vstupy vzduchu zas připomínají Hondu NS-X. A tento hybrid v pravém slova smyslu může být nyní váš.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Vůz na snímcích vzniknul modifikací Acury Integra GSR z roku 1998, firma Exotic Colours jej opatřila speciálním lakem Ocean a osmnáctipalcová kola spočívají na vzduchem pružených závěsech. Speciální palubní deska je spolu s dveřními výplněmi takřka celá krytá lesklým povrchem s chromovaným vzhledem a ladí s ní vinylové čalounění sedadel. Středová konzole byla laminována pro vestavění Playstationu 2 a nese sedmipalcový výklopný monitor, další obrazovky se nachází v hlavových opěrkách.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

K takovému autu pochopitelně patří i výkonná audiosoustava. Tvůrce tohoto stroje sáhl po sestavě JL a čalouněný zavazadlový prostor vyplňují jeho velké reproduktory, jimž zde dělá společnost nádrž na stlačený dusík. Prapodivná Integra křížená s BMW má nyní na svém tachometru 64 000 mil a stávající majitel se dušuje, že je v perfektní kondici, výroba jej přišla celkem na 40 000 dolarů a výsledek lze používat ke každodennímu ježdění. Tvrdí, že sám s ním vyjel jen párkrát do roka, a to především na tuningové srazy, na nichž obdržel řadu ocenění včetně toho na setkání NOPI.

Ačkoli podobně zásadním způsobem přestavěné vozy hledají své majitele jen obtížně, je možné, že právě toto AcuBMW osloví někoho, kdo se na samotnou přestavbu necítí.

BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků