První majitel dostal svůj Volkswagen XL1. Zaplatil za něj tři miliony

V roce 2011 se na autosalonu v Kataru poprvé ukázala studie VW XL1, která kromě dost nevšedního designu poutala pozornost především spotřebou. Tento speciál totiž má jezdit za méně než litr paliva na sto kilometrů. Oproti některým očekáváním automobilka vůz nakonec dotáhla až do sériové výroby. Nedávno si svůj exemplář převzal první majitel.

Technika | Volkswagen | Byznys | Ceny | Hybridy

Volkswagen XL1 zná svou cenu: Stojí tolik, co Porsche 911

Stalo se tak v Německu, přičemž jde o vůz s barvou karoserie onyx white a s interiérem kombinujícím barvy titan black a pearl grey. Zákazník za auto zaplatil 110 000 euro, což v přepočtu vychází přibližně na tři miliony korun. Podle informací serveru idnes.cz se aktuálně tři exempláře představují na uzavřené akci také českým zákazníkům.

Zajímavosti | Technika | Volkswagen | Premiéry | Palivo | Hybridy

Volkswagen XL1: sériové provedení se spotřebou 0,9 l/100 km

Volkswagen XL1 nabídne kromě moderních materiálů zrychlení z nuly na stovku za 12,7 s, nejvíce se rozjede na 160 km/h a hlavně podle tabulkových údajů spotřebuje pouze 0,9 l/100 km.

Klepněte pro větší obrázek
Foto: Volkswagen

Volkswagen Passat 1.781
Rok výroby: 2004
Stav: 157 612 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.896
Rok výroby: 2007
Stav: 124 316 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 164 232 km
Cena: 75 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 50 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 16 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků