První kousek z nového BMW 5 odhalen: nárazník

Při odhalování novinek používají automobilky různé způsoby, jakými přitáhnout pozornost. Některé odhalují svou novinku tmavými fotografiemi, jiné pak postupně zveřejňují jednotlivé její části. Nejraději máme, když je představena celá novinka najednou, ovšem to se příliš často nestává.

Automobilka BMW nám bohužel mnoho radosti neudělal a při odhalování nové „pětky” zvolila modifikaci druhé z cest. Snímek, který je k dispozici tak zachycuje pouze přední nárazník a to nikoli na autě, ale zcela samostatně. Z jeho tvaru můžeme zcela nečekaně usoudit, že tradiční „ledvinky“ nebudou chybět ani tomuto modelu. Podle některých spekulací bude tvar přídě podobný s nově představeným roadsterem Z4, což při pohledu na první fotografii vyloučit určitě nelze.

Jak bude nová „pětka“ vypadat se zřejmě dovíme již v průběhu následujících měsíců, doufáme ovšem, že příště z něj uvidíme podstatně víc.  

Klepněte pro větší obrázek 
Část 1: nárazník
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 260 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 230 000 Kč
BMW Řada 3 1.995
Rok výroby: 2007
Stav: 125 554 km
Cena: 139 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

dnes | Milan Lažanský | 5 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 14 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků