První kousek z nového BMW 5 odhalen: nárazník

Při odhalování novinek používají automobilky různé způsoby, jakými přitáhnout pozornost. Některé odhalují svou novinku tmavými fotografiemi, jiné pak postupně zveřejňují jednotlivé její části. Nejraději máme, když je představena celá novinka najednou, ovšem to se příliš často nestává.

Automobilka BMW nám bohužel mnoho radosti neudělal a při odhalování nové „pětky” zvolila modifikaci druhé z cest. Snímek, který je k dispozici tak zachycuje pouze přední nárazník a to nikoli na autě, ale zcela samostatně. Z jeho tvaru můžeme zcela nečekaně usoudit, že tradiční „ledvinky“ nebudou chybět ani tomuto modelu. Podle některých spekulací bude tvar přídě podobný s nově představeným roadsterem Z4, což při pohledu na první fotografii vyloučit určitě nelze.

Jak bude nová „pětka“ vypadat se zřejmě dovíme již v průběhu následujících měsíců, doufáme ovšem, že příště z něj uvidíme podstatně víc.  

Klepněte pro větší obrázek 
Část 1: nárazník
BMW Řada 3 2
Rok výroby: 2008
Stav: 200 510 km
Cena: 175 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 169 044 km
Cena: 275 000 Kč
BMW Řada 5 2.993
Rok výroby: 2008
Stav: 177 810 km
Cena: 240 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 7 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků