První evropský zákazník si převzal Lexus LFA Nürburgring Package

První evropský zákazník si převzal Lexus LFA Nürburgring Package

Supersportovní Lexus LFA způsobil během svého představování nemalý poprask. Mohla za to použitá technika a především fakt, že vznikne pouze série omezená na 500 kusů. Aby té exkluzivity nebylo málo, vzali u Lexusu bokem padesát exemplářů a vyladili je pro lepší výkony na závodních okruzích. Verze Nürburgring Package posílila z původních 412 kW (560 k) na 420 kW (571 k), což znamená zrychlení z nuly na stovku za 3,7 s a maximální rychlost 325 km/h.

Vylepšený Lexus LFA dostal také přední spoiler a pevné zadní křídlo. Nechybí ani kola s jiným designem a speciální pneumatiky pro ještě o kousek lepší trakci. Koncem srpna zajel pilot Akira Iida na Nürburgringu čas 7:14.64. Lexus oznámil, že se v těchto dnech dočkal první evropský zákazník, který pochází z Anglie a který si objednal oranžově lakovaný exemplář v kombinaci s černým interiérem. Cena se pohybuje v přepočtu kolem deseti milionů Kč, ale zahrnuje také školení a roční vstup na Nordschleife a to se vyplatí...

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Lexus IS220 2.2
Rok výroby: 2008
Stav: 194 856 km
Cena: 160 000 Kč
Lexus IS220 2.231
Rok výroby: 2009
Stav: 110 748 km
Cena: 230 000 Kč
Lexus RX 350 3.456
Rok výroby: 2012
Stav: 69 639 km
Cena: 550 000 Kč
Dynamika: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Dynamika: Peugeot 308 GTi vs. Seat Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Vyzkoušeli jsme hned tři ostré hatchbacky. Všechno to jsou zajímavá auta, ale kdo z nich je fakticky nejrychlejší? A kdo nejlépe brzdí?

dnes | Lukáš Dittrich
Rychlý test Hyundai ix20 1.6i 6AT: Stěhovák pro nenáročné

Hyundai ix20 1.6i 6AT

Malé nošovické MPV je na trhu už pěkně dlouho, takže ho zajisté všichni dobře znají. Jak mu sedí kombinace benzinové šestnáctistovky a nového šestistupňového automatu?

3.  5.  2016 | Lukáš Dittrich | 80 příspěvků
Připravujeme: Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Honda Civic Type R

Peugeot 308 GTi vs. Leon Cupra vs. Civic Type R

Mají výkon kolem tří stovek koní, samosvorný diferenciál, pohon předních kol a ambice stát se tím nejlepší v kategorii „horkých hatchbacků“. No tak se podívejme na to, který z nich je nejlepší.

28.  4.  2016 | Lukáš Dittrich | 34 příspěvků