První evropský zákazník si převzal Lexus LFA Nürburgring Package

První evropský zákazník si převzal Lexus LFA Nürburgring Package

Supersportovní Lexus LFA způsobil během svého představování nemalý poprask. Mohla za to použitá technika a především fakt, že vznikne pouze série omezená na 500 kusů. Aby té exkluzivity nebylo málo, vzali u Lexusu bokem padesát exemplářů a vyladili je pro lepší výkony na závodních okruzích. Verze Nürburgring Package posílila z původních 412 kW (560 k) na 420 kW (571 k), což znamená zrychlení z nuly na stovku za 3,7 s a maximální rychlost 325 km/h.

Vylepšený Lexus LFA dostal také přední spoiler a pevné zadní křídlo. Nechybí ani kola s jiným designem a speciální pneumatiky pro ještě o kousek lepší trakci. Koncem srpna zajel pilot Akira Iida na Nürburgringu čas 7:14.64. Lexus oznámil, že se v těchto dnech dočkal první evropský zákazník, který pochází z Anglie a který si objednal oranžově lakovaný exemplář v kombinaci s černým interiérem. Cena se pohybuje v přepočtu kolem deseti milionů Kč, ale zahrnuje také školení a roční vstup na Nordschleife a to se vyplatí...

Sledujte AutoRevue na Facebooku Další článek
Citroën C5 1.6
Rok výroby: 2011
Stav: 166 882 km
Cena: 123 000 Kč
Honda CR-V 2.2
Rok výroby: 2009
Stav: 171 704 km
Cena: 190 000 Kč
Suzuki Grand Vitara 1.9
Rok výroby: 2007
Stav: 125 728 km
Cena: 135 000 Kč
Test ojetiny: Volkswagen Golf by byl skvělý, nebýt nemocí motorů TSI

Test ojetiny: Volkswagen Golf

Šestá generace Golfu představuje jistotu s dieselem nebo atmosférickým benzinovým motorem. U jednotek TSI je potřeba vybírat opatrně.

28.  6.  2016 | Dalibor Žák | 33 příspěvků
Test Seat Ibiza Cupra: Vstupenka do světa radosti a rychlosti

Seat Ibiza Cupra

Seat z povzdálí útočí na přední příčky mezi rychlými kompaktními hatchbacky. Bez velkého tyjátru Ibiza Cupra přezbrojila na větší motor a vyměnila automat za manuál. Jak moc skvělá je?

26.  6.  2016 | Ondřej Lilling | 8 příspěvků
Test ojetiny: Najít pěkný Citroën C4 Picasso vám dá dost práce

Test ojetiny: Citroën C4 Picasso

Zapomeňte na obvyklá klišé o francouzských autech. MPV Picasso není špatné, ale bude vám trvat, než najdete povedený kus s dobrým motorem.

19.  6.  2016 | Dalibor Žák | 36 příspěvků