První elektromobil a pak milion "zelených" aut. Takové jsou plány Volva

bzzz  |  14. 02. 2017 11:46  |  [194.228.134.xxx]

Nepochybuji, ze to Svedaci zvladnou. Celosvetove vnimani znacky (verna klientela), zavedena kvalita, seversky/skandinavsky spolecensky postoj (a statni podpora) k prirodnimu prostredi (udrzitelnemu rozvoji), cinske penize - to je vice nez dobra startovni pozice.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  14. 02. 2017 21:42

Výrobu novejch modelů přesouvaj do Číny, to už moc švédský nebude.

Odpovědět  |   | 
bzzz  |  15. 02. 2017 10:41  |  [194.228.134.xxx]

Spousta spickovych (technologicky, konstrukcne i kvalitativne) vyrobku se dela v Cine.

Odpovědět  |   | 
kuk  |  15. 02. 2017 13:53

A proto si tak rádi všichni koupěj čínský Lambo, čínskýho Mergla nebo čínský BMW
Ani do Škodofky z Číny se asi nikdo moc nepožene.
Sám si některé z těch výrobků co maj 100 % konstrukční a dizajnovej původ v Číně kupuji, ale auta to rozhodně nejsou. Stačí se podívat na Korejce, urazili ohromnej kus cesty, ale ještě tam furt nejsou.

Odpovědět  |   | 


Přihlásit k odběru
Posílat příspěvky na adresu: