První Acura NSX byla prodána v dražbě za 30 milionů

Už v prosinci minulého roku bylo oznámeno, že první vyrobená Acura NSX bude prodána v dražbě a že výtěžek půjde na dobročinné účely. Tak se také nedávno stalo, přičemž zájemce zaplatil za tuto sportovní novinku takové množství peněz, že to pro aukční síň Barret-Jackson znamenalo nový rekord.

Video | Autosalony | Sportovní auta | Hybridy | Honda

Sériová Acura NSX má premiéru za sebou. Detaily ale stále neznáme

Nejde samozřejmě o rekord absolutní. Acura NSX znamená pro Barret-Jackosn nejdražší automobil s výrobním číslem 001, který kdy byl pod taktovkou této společnosti prodán. Vůz nakonec vynesl 1,2 milionu dolarů, tedy v přepočtu necelých třicet milionů korun. První novodobé NSX si koupil Rick Hendrick, majitel Hendrick Motorsports a zakladatel Hendrick Automotive Group.

Autosalony | Sportovní auta | Premiéry | Honda | Ženeva 2015

Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Sériová Acura NSX se představila už před rokem, prodávat se začne teprve letos. Velmi složité pohonné ústrojí kombinuje dvakrát přeplňovaný benzinový šestiválec, devítistupňovou automatickou převodovku a hned tři elektromotory. Jeden pomáhá spalovacímu motoru s pohonem zadní nápravy, vpředu se stará jeden elektromotor o každé kolo. Pod značkou Honda se bude nové NSX prodávat také v Evropě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Jazz 1.198
Rok výroby: 2009
Stav: 50 860 km
Cena: 110 000 Kč
Honda CR-V 1.998
Rok výroby: 2003
Stav: 145 286 km
Cena: 95 000 Kč
Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 104 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků