První Acura NSX byla prodána v dražbě za 30 milionů

Už v prosinci minulého roku bylo oznámeno, že první vyrobená Acura NSX bude prodána v dražbě a že výtěžek půjde na dobročinné účely. Tak se také nedávno stalo, přičemž zájemce zaplatil za tuto sportovní novinku takové množství peněz, že to pro aukční síň Barret-Jackson znamenalo nový rekord.

Video | Sportovní auta | Autosalony | Honda | Hybridy

Sériová Acura NSX má premiéru za sebou. Detaily ale stále neznáme

Nejde samozřejmě o rekord absolutní. Acura NSX znamená pro Barret-Jackosn nejdražší automobil s výrobním číslem 001, který kdy byl pod taktovkou této společnosti prodán. Vůz nakonec vynesl 1,2 milionu dolarů, tedy v přepočtu necelých třicet milionů korun. První novodobé NSX si koupil Rick Hendrick, majitel Hendrick Motorsports a zakladatel Hendrick Automotive Group.

Sportovní auta | Autosalony | Premiéry | Honda | Ženeva 2015

Honda NSX se začne prodávat za rok. K vidění je také Jazz nebo HR-V

Sériová Acura NSX se představila už před rokem, prodávat se začne teprve letos. Velmi složité pohonné ústrojí kombinuje dvakrát přeplňovaný benzinový šestiválec, devítistupňovou automatickou převodovku a hned tři elektromotory. Jeden pomáhá spalovacímu motoru s pohonem zadní nápravy, vpředu se stará jeden elektromotor o každé kolo. Pod značkou Honda se bude nové NSX prodávat také v Evropě. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 99 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 189 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 90 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků