Průměrný majitel Bugatti Veyron má jachtu, tři letadla a 84 aut

Posuzovat cenu a především provozní náklady supersportu Bugatti Veyron pohledem průměrného jedince prostě nejde. I ti movitější z nás se sotva zmohou na dvě tři auta, aby se měla rodina jak dostat do práce a případně do školy.

Fakt, že průměrný majitel Bugatti Veyron vlastní 84 jiných aut, aspoň tři letadla a jednu jachtu, vychází z průzkumu samotné automobilky, jehož data poskytl magazínu Bloomberg přímo šéf Bugatti Wolfgang Duerheimer. Ten se vrátil po dvou letech do funkce jako výkonný ředitel Bentley a prezident Bugatti.

Zajímavosti | Život řidiče | Škoda | Statistiky

Majitelé vozů Škoda jsou nejchytřejší, ukázal průzkum

Podle jeho informací jsou klientely obou luxusních značek patřících do koncernu VW naprosto rozdílné. Například průměrný majitel Bentley musí být ve srovnání s průměrným majitelem Bugatti vyložený živořící chudák balancující na hranici životního minima, když vlastní jen osm automobilů.

Jen připomeneme, že Bugatti už prodá jenom dvacet posledních Veyronů této generace (každý za 1,5 milionu eur) a pak se bude čekat na nástupce. Automobilka údajně testuje tři různé koncepce, ze kterých by mohl vzejít novobodý Veyron. Celkem jistý je hybridní pohon.

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků