Posuzovat cenu a především provozní náklady supersportu Bugatti Veyron pohledem průměrného jedince prostě nejde. I ti movitější z nás se sotva zmohou na dvě tři auta, aby se měla rodina jak dostat do práce a případně do školy.
Fakt, že průměrný majitel Bugatti Veyron vlastní 84 jiných aut, aspoň tři letadla a jednu jachtu, vychází z průzkumu samotné automobilky, jehož data poskytl magazínu Bloomberg přímo šéf Bugatti Wolfgang Duerheimer. Ten se vrátil po dvou letech do funkce jako výkonný ředitel Bentley a prezident Bugatti.
Podle jeho informací jsou klientely obou luxusních značek patřících do koncernu VW naprosto rozdílné. Například průměrný majitel Bentley musí být ve srovnání s průměrným majitelem Bugatti vyložený živořící chudák balancující na hranici životního minima, když vlastní jen osm automobilů.
Jen připomeneme, že Bugatti už prodá jenom dvacet posledních Veyronů této generace (každý za 1,5 milionu eur) a pak se bude čekat na nástupce. Automobilka údajně testuje tři různé koncepce, ze kterých by mohl vzejít novobodý Veyron. Celkem jistý je hybridní pohon.