Průměrné emise CO2 z nových aut klesly o 2,6 % pod plánovaný limit

8 komentářů

Honza
18. dubna • 2:29

Ukáže mi někdo průměrného zákazníka který kupuje auto podle hodnot CO2? popravdě to je ten nejmíň zajímavý údaj na autě, kromě dvou případů, a to jezdím do eko města kde se podle CO2 stanovuje poplatek za vjezd (ano Londýn, nejvtipnější je že po zavedení tohoto kritéria Londýn má špinavější ovzduší, alespoň z hlediska NOx) a nebo mám potřebu deklamovat něco o své CO2 stopě aniž bych vůbec tomu rozpomněl

Adolf
18. dubna • 16:35

Ekolog neprdí ani nesouloží.:-D

Neurotic
17. dubna • 14:43

Takže emise na papíře při provozu auta klesly vzhledem k velikosti země asi tak o 0,00002%?:-D A to jste do toho nezapočítali skutečnou spotřebu a díly, které se musí vyrobit navíc takže realita bude spíš víc CO2:-)) To nemluvím o tom, že ty lidi asi chyběli ve škole, protože jinak by věděli, že bez CO2 chcípnou všechny kytky a pak i oni;-) Ale je fakt, že když se vykácí všechny stromy a na pole dají solární panely tak ten CO2 už nic nepotřebuje:-(

Martin
17. dubna • 16:02

Prej o 0,00002%. I ty optimisto :-D :-D

jirka
17. dubna • 14:33

mě jsou emise u prdele chci pořádný atmo a to je vše. Turbo sekačky si někam strčte. už jsem měl benzín třílitr šestivál jedzdil i s3.5 litr šestivál a příští rok královksá třída šestilitr dvanáctiválec

mpolan
17. dubna • 12:27

Škoda, že to všechno je jen na papíře... Realita je jiná už dlouhé roky...

Adolf
17. dubna • 12:26

Zákazníky nějaké CO2 vůbec nezajímá. Zajímá je pouze výdrž motorů a jejich REÁLNÁ spotřeba. Reálné,ne vymyšlenáB-]

Vana666
17. dubna • 11:22

Obavy EEA že skutečné emise odpovídající nikoli nepřesné normě NEDC, ale reálnému provozu, jsou velmi oprávněné. Takže i jejich statistiky jsou v jádru k ničemu

Doporučujeme

Články odjinud