Protoscar Lampo 2: další „elektrikář” do party

3 komentáře

Vana666
9. února • 6:17

nejedná se až tak o rentabilitu, ale jednoduše neexistují akumulátory s dostatečnou kapacitou při použitelných rozměrech a hmotnosti. 32 kWh je tragicky málo, palivová nádrž v jakémkoliv běžném autě má energetickou kapacitu několikanásobně vyšší. Dokud nebudou akumulátory, elektromobily holt nebudou fungovat

x
9. února • 7:21

Mě by se eletrika jako druhé auto na ježdění do práce líbila, klidně s dojezdem jen 100 km. Ale musí být za dobrou cenu, jinak postrádá smysl.

Lukas
9. února • 20:59

Ono bude za dobrou cenu už brzo, i cena ujetí jednoho kilometru nebude drahá, ale musíte se smířit s tím, že po čtyřech letech až skončí životnost akumulátorů, tak vám zůstane jen kus bezcenného šrotu kdežto původně stejně drahý benziňák prodáte tou dobou za polovinu pořizovací ceny.

Doporučujeme

Články odjinud