Proton chystá vlastní hybrid

Ani rozvíjející se malajsijská automobilka Proton, jež se svého času pokoušela oslovit i české zákazníky, neodolala hybridnímu pokušení. U Protonu právě dokončují novou generaci pohonných jednotek a hybridní verze by měla továrně pomoci prosadit se na zahraničních trzích. Dosud většina automobilů Proton vychází ze vzorů Mitsubishi a společnost je exportuje do Velké Británie, Jihoafrické republiky či do Austrálie, přičemž se pilně připravuje na vstup do USA. Zároveň s uvedením hybridního pohonu představitelé Protonu oznámili, že během příštího roku začnou vyrábět první MPV své značky. 

Na snímku vidíte současný Proton Gen2, jenž je modifikovanou verzí Mitsubishi Lanceru. 

Klepněte pro větší obrázek
Proton Gen2
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mitsubishi ASX 1.798
Rok výroby: 2010
Stav: 213 882 km
Cena: 185 000 Kč
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2008
Stav: 79 401 km
Cena: 135 000 Kč
Mitsubishi Lancer 1.798
Rok výroby: 2010
Stav: 179 604 km
Cena: 145 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků