Proti závodu korejských odtahovek je honička z Bullitta selanka

Video ukazuje, jak dalece jsou živnostníci v Jižní Koreji ochotni bojovat o zakázku. Honička dvou odtahových aut, jejichž řidič spolu soupeří, kdo bude dřív u nahlášené nehody, nutí člověka zatajit dech. Auta jedou místy přes 160 kilometrů za hodinu.

Závod odtahových aut se odehrál v ulicích Deagu. Řidiči ignorovali dopravní světla, křižovatkami projížděli, jako kdyby vezli uloupený zlatý poklad. Důvod jejich spěchu byl prostý: vidina profitu z odtahu nabouraného auta (připepřená asi trochou hecování). Soupeřící šoféři však paradoxně sami mohli způsobit celou řadu mnohem horších havárií, než k jaké jeli.
 
V závodě o zakázku nakonec zvítězil řidič, z jehož vozu byl pořízen videozáznam. Ten také, s patřičnou pýchou na své řidičské schopnosti, zveřejnil na jednom nadšeneckém motoristické webu.
 
A teď pointa jako z bajky: video odtahářského piráta silnic zaregistrovala policie, která firmu snadno vypátrala a furiantskému řidiči sebrala řidičák. Prý doživotně.

Zdroj: E15.cz

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků