Tomu se řiká krize automobilky. Bez poutavého designu, inovací. Nafoukli nějaký paskvil se skoseným kufrem tak, že nákupní tašku musíte střčit metr od hrany, byste si nezlomili bagetu a pórek, to není opravdu čím se chlubit.
Obecně se dá říct, že "poutavý design" je věc silně subjektivní a jeho preferování s věkem a sociálním postavením rychle klesá a mění se na preferování designu naopak střídmého a klasického. Každý model každé automobilky tedy musí svým designem odpovídat potřebám a preferencím těch zákazníků, pro které je určený. Zjednodušeně - kdo chce jet pro bagety něčím "poutavým", ten si koupí něco jiného.
Design je humanitní obor a není věc subjektivní. Zdá se vám, že odborná veřejost kladně hodnotila poslední výtovry Audi (Q7, R8)?
Ne design, ale poutavý design. Každého upoutá něco jiného a ne každý chce upoutávat.
Na 730 koní ve dvoutunovém autě mi ta spotřeba tři litry přijde nějaká vysoká
Můžeš jim poradit, aby jezdili jen do kopce. Podle jedné tvé teorie se jim pak cestou z kopce vynaložená energie vrátí, takže budou mít nulovou spotřebu ;-)
Samozřejmě, je to rozežraný, očekávám nařízení z brusele ... snížit spotřebu na 50% zvýšením podílu tlačení a tažení koňmi o 30%.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.